maandag 27 mei 2019

de reis en de eerste dagen

De reis ging super super snel
Geen file's en zelfs in Parijs heel rustig
Dus de elfhonderd km hebben we in 11 en half uur gedaan
Ik reed tot 30 km voor Parijs en weer na 20 km na Parijs 

En dan ga je huis binnen en ziet alle spulletjes van Pepper dat deed pijn.Alles opgeruimd
Maar wennen doet het niet zonder hond geen wandeling niet denken van oeps deur dicht .
En vandaag zou Shiver jarig zijn geweest pppfff lekker beginnen.

Jaap lekker bezig in de kleine zijtuin zijn met zijn speeltje
Morgen mag hij spelen in de grote tuin  van 60 meter.
Luuk die bijhoud noemt het de park hihihi

Wel fijn dat Luuk bij houd zo 

Maar tis koud en regent zo afentoe dus mag hij andere hobby doen
 Hier nog een foto van uitzicht uit de keuken.


 

2 opmerkingen:

Haba zei

Goede morgen Flo, jammer dat jullie gelijk met regen beginnen na al die droge zonnige dagen hier. Nou het heeft bij mij vannacht gegoten en een paar klappen onweer gedaan, maar nu begint de lucht weer te breken dus wie weet komt de zon vandaag nog in zicht.
Ik heb geen weerberichten gehoord of gezien dus maar even afwachten.
En ja de spulletjes van je hond weer tegenkomen is even weer de pijn van het verlies terug krijgen.
Ik wens jullie een fijne tijd in jullie tweede huis toe.

jannie zei

Goedemorgen Floor

Het giet en onweert hier nu.Maar er komt een mooi warm weekend aan zeggen ze.
Mooi uitzicht heb je daar als het niet zo bewolkt is denk ik
En ach het gemis van je geliefde huisdieren kwam daar even hard aan
Sterkte lieverd en geniet van je mooie huis en je vrije weken
Dikke pakkerd van Jannie

ik ben er qweer op een oude blog dus hier verder

 we gaan straks een feestje  bbq want Jaap en Bjorn vieren hun verjaardag Ben nu op mijn laptop hoo dezer op mijn mobiel krijg