maandag 20 mei 2019

Oooooooo Heerlijk gegeten weer bij

Tja zag ze hebben weer mosselen dus ja dan wil ik heerlijk uit eten 
en dan uiteraard. Maar wat ik vergeet te melde is Jaap at dat niet hoor die houd er niet van .
Vandaar we uit gingen eten omdat dit voor mijzelf te gaan maken nou nee

En ja heerlijk waren ze kon er wel 2 bakken op dus uiteraard ijs daarna vergeten foto van temaken 
En daarna flying lady
Dat is zo lekker dat is borrelglas half met tia maria in half contrau
en dan koffie en ik met slagroom.
Zo mijn laatste werkweek gaat ein.

6 opmerkingen:

Haba zei

Goede morgen Flo, lekker vooruitzicht voor je, zo volgende week alweer richting Frankrijk, even helemaal geen verplichtingen hebben. Mosselen heb ik al een tijd niet meer gegeten, maar vroeger aten we die alleen als er een r in de maand was, dus na april geen mosselen meer dan wachten tot september. Nu hoeft dat tegenwoordig niet meer natuurlijk. En alleen vind ik het ook niet meer zo gezellig eten dus eigenlijk zal ik ze zelf niet meer klaarmaken.
Ik ga straks weer gaan zwemmen en daarna moet ik met Molly naar de dierenarts voor de jaarlijkse injecties, dus ik weet wat ik ga doen deze maandag.
Ik wens je een fijne dag toe.

Tine de Jong zei

Goedemorgen Florence. Mosselen zijn niks voor mij hoor. Ooit eens goed ziek geweest ervan en daarna nooit meer op. Maar fijn dat je genoten heeft en straks ga je weer naar Frankrijk en dat is inderdaad een mooi vooruitzicht. Geniet van de dagen die komen gaan.

hier gaat florence verder zei

Tine dat kan ik geloven want je kan er behoorlijk ziek van zijn hoor
.Maar echt ik wil ze altijd ziezo 1 x per jaar eten.
Ja zondag gaan we 5 uur in de ochtend erheen heerlijk 3 weken in ons andere huis genieten van de rust niks moet alles mag
fijne dag

Haba zei

Goede morgen Flo, Molly vangen gaat prima, omdat ze het meestal niet verwacht. Ik pak haar op en hoppa de vervoersmand in, ik heb een 'bovenlader' die vind ik veel handiger dan die dingen waar je ze via een 'deurtje' aan de voorkant naar binnen moet duwen. Of je moet een kat hebben die er zelf in naar binnen loopt en die soort katten ken ik niet.
Straks eens kijken hoe ik bij het asiel terecht ga komen, er wordt daar tot oktober aan een nieuwe toegang gewerkt en er zijn omleidingen. Nu ik hoop dat die goed zijn aangegeven, ik zal het straks wel zien. Fijne dinsdag gewenst.

Haba zei

Goede middag Flo, je hebt een mailtje met fotokes erbij, als het goed is tenminste, want ik heb meerdere adressen van jou in mijn postlijstje staan.

jannie zei

Goedemiddag Floor

O ik hou er ook zo van. Mijn mannetje eet ze ook niet. Dus voor mij is het al weer even geleden.Volgens mij al jaren.
Fijne middag nog Floor
Liefs Jannie

ik ben er qweer op een oude blog dus hier verder

 we gaan straks een feestje  bbq want Jaap en Bjorn vieren hun verjaardag Ben nu op mijn laptop hoo dezer op mijn mobiel krijg