woensdag 24 juli 2019

Duck Sisters Have Their Own Pool



Zo leuk verkoelende fijlmpje

8 opmerkingen:

thatfullmoonguy zei

Een bijzonder stel :)

Dat verhaal van je vader is ook niet niks Florence! Waren de operaties geslaagd?
Ik hoop dat je afspraak vanochtend goed ging!

thatfullmoonguy zei

Niksen is goed :) Zet 'm op hè. Ga ik ook doen.

Haba zei

Goede avond Flo, een warme dag bij Aiva achter de rug, maar gelukkig was die ook door de warmte wat minder actief bezig.
Ik heb toen ik thuis kwam alles tegen elkaar open gezet, maar veel verkoeling bracht het niet. Straks maar de ventilator naar mijn bed zetten om wat tocht te creëren. Ik wens je een koele nacht toe al zijn de voorspellingen er nog niet naar.

thatfullmoonguy zei

O gaaf is dat als je lekker in een boek kunt duiken hè! Ik schiet nu ook eindelijk wat op in een heel dik boek.

jannie zei

Goedemorgen Floor

Wat een leuk filmpje is dit.Al had het badje wel wat groter gemogen van mij.
Woensdag was mijn oppasdag. Dat was heel warm. Gewoon maar binnen gebleven want buiten was niet te doen
Vandaag en morgen nog werken
Fijne vrijdag
Liefs Jannie

Haba zei

Goede morgen Flo, ik heb lekker geslapen met de ventilator naast mijn bed. Nu eerst maar de boodschappen doen, dan heb ik die maar binnen. Morgen moet ik naar De Bilt want dan is mijn zwager jarig. Ik mag hopen dat het dan toch iets koeler is, want in het midden van het land is het nog warmer dan hier aan de kust, waar vaak toch een beetje zeewind is.
Ik wens je een fijne vrijdag toe.

thatfullmoonguy zei

Ik had het filmpje zeker gezien! En commentaar gegeven, ook al was het kort :) Zie de eerste reactie hier.

O ja, die brand was in het nieuws, wat een ellende. Ik hoop dat je het wat in kunt halen nu. Volgende week wordt het ietsje koeler hoor, hou vol!

Haba zei

Goede morgen Flo, ik ga zo vertrekken, maar ik hoop dat het toch koeler blijft vandaag. Ik heb het nog steeds behoorlijk warm, maar buiten ziet het er lekker grijs uit (sorry voor de zonliefhebbers ) Van mij mag het een tijdje regenen maar ja we zullen wel zien, veel regen gaat natuurlijk ook vervelen.
Goed nog even ontbijten en dan ga ik op weg. Een fijne zaterdag gewenst.

ik ben er qweer op een oude blog dus hier verder

 we gaan straks een feestje  bbq want Jaap en Bjorn vieren hun verjaardag Ben nu op mijn laptop hoo dezer op mijn mobiel krijg