zondag 11 augustus 2019

vast voor de nieuwe week nieuwe blog

Een ontdekking in mijn tuin .
Gisteren foto's gezien van dingen die door de lucht ging.
Zoals deze badje uit iemands tuin
.
Maar vanmorgen deed ik dus ontdekking in tuintje
Twee weken geleden op zondag hadden we klein feestje van onze trouwdag met de kids
Hadden lekker fles wijn geopend
Kurk nooit opgeruimd alles ligt ergens anders in de tuin

Behalve de kurk die ligt nog steeds netjes op de tafel 

En nog even crea geweest ,klokjes opgehangen die ik gemaakt had van klei en servetten.
Hangen nu lekker buiten



🤭😁😁😁😁😂  fijne zondag
fijne zondag
  

1 opmerking:

Haba zei

Goede morgen Flo, was de kurk misschien vochtig en daardoor aan de tafel geplakt? Ik heb geen idee, want kurk is toch tamelijk luchtig zou je zo denken.
Nu schijnt er alweer een stralend zonnetje dus een mooie zomerdag op komst.
Ik wens je een fijne maandag toe.

ik ben er qweer op een oude blog dus hier verder

 we gaan straks een feestje  bbq want Jaap en Bjorn vieren hun verjaardag Ben nu op mijn laptop hoo dezer op mijn mobiel krijg