zaterdag 7 september 2019

bericht van over Ilse

Mijn tijd bij Bubbels en Roast.
Laatste weekje!!!!!
Met en traan en en lach

En wat leuke reatie kwamen erbij ze had dit dus op facebook gezet.
Haar laatste week gaat in .
Daarna op vakantie en daarna maand rust en uitzoeken welke baan ze gaat nemen 
Naar 13 jaar 6 dagen in de week meer dan 10 uur werken.
Het was genoeg geweest zo'n drukke leven 
Nooit weekenden vrij .
Tja ze word in december 39 dat ga je ineens toch wel voelen als job als een bedrijfsleider.

En ik heb dit op haar facebook neer gezet  


Wat een jaar, maand wat een laatste week.
Het is een jaar van veranderingen.
En nu weer 1 van veranderingen. Je laatste week bij een baan van meer dan 13 jaar
Zeg het weinig maar meid wat hou ik van je wat ben ik enorm trots op je
Geniet deze week.


 

6 opmerkingen:

thatfullmoonguy zei

Dus ze gaat er uit in stijl ! Mooi! Lijkt mij ook heel zwaar hoor, de horeca. Maarrr.. ik hoop dat ze weer iets moois vindt dan, hierna. Beetje spannend...
Ook goed dat je zoon en dochter goed genoeg met elkaar op kunnen schieten om samen op vakantie te gaan. Lijkt me voor een moeder wel goed om te weten :)
Maar eerst nog zalm eten morgen? Mjammie...

O ja, je vroeg nog hoe die kleuren van mijn gedichtknutsel heten.. Roze, denk ik? Of lichtpaars met een beetje donkerpaars :)

Fijn weekend!

jannie zei

Goedemorgen Floor

Dat wordt een hele verandering voor Ilse. Maar dat is uit eigen vrije wil.Lijkt mij ook heel zwaar om elk weekend te moeten werken. Ik wens haar heel veel geluk voor in de toekomst.
Heel mooi wat je op Facebook hebt geplaatst.

Tja mijn afscheid....
Ik heb het er ontzettend moeilijk mee.
Zal sommige van mijn collegaatjes zo gaan missen
Maar ik ga proberen er het beste van te maken

Fijne zaterdag Floor
Liefs Jannie

Haba zei

Goede morgen Flo, al die tijd met zo weinig vrije weekends, ik vind het knap dat ze het zo lang heeft volgehouden. Ik hoop dat ze na een ontspannende vakantie weer een leuke nieuwe baan vind met vaste werktijden.
Maar eerst eens heerlijk op pad en even nergens aan hoeven denken.
Ik wens je een fijne zaterdag toe, nog even en ik ga ook een midweek de hort op dus dan geen pc ;)

thatfullmoonguy zei

O dat is leuk Florence, dat ook vertegenwoordigers willen komen op het afscheid. Dan denk ik dat de relatie goed is geweest hè. Ik heb een paar keer een nieuwe baan gekregen en dat was wel goed natuurlijk; maar eigenlijk vond ik het afscheid bij de oude ook wel erg leuk, als mensen aardige dingen over je zeggen en er is misschien een kadootje :)

Haba zei

Goede morgen Florence, ik heb nooit iets met afscheidsfeestjes op mijn werk gehad. De eerste keer, ben ik met zwangerschapsverlof gegaan en na de geboorte van Saskia vanuit het ziekenhuis Zaandam, gelijk naar ons nieuwe huis in Middelburg vertrokken. Ik heb destijds wel verschillende mensen op bezoek gekregen in het ziekenhuis en cadeautjes voor de baby. Maar een echt afscheid nee dat was er niet bij.
Toen zij een jaar werd ben ik hier weer gaan werken, maar geen volle dagen meer, dat heb ik op den duur afgebouwd naar twee dagen en toen ik met pensioen ging wilde ik eigenlijk alleen een afscheid met mijn directe collega's van de bussen. Maar dat kon niet, nou dan maar niet, ik zat niet te wachten op mensen die op een receptie kwamen die ik niet kende en alleen wel eens in het hoofdgebouw voorbij was gelopen.
Dus. . .
Gek hier schijnt de zon naar binnen en buiten valt er een kletterende regenbui, ik geloof dat die combi 'Heksenkermis' werd genoemd.
Ik wens je een fijne zondag toe.

jannie zei

Goedemorgen Floor

Een mooi afscheid zo te zien. En nu even heerlijk op vakantie.
Spannend morgen je nieuwe auto ophalen. Dat is ook een hele verandering voor jou.
Wel in positieve zin. Niet meer door weer en wind.

Dinsdag is mijn eerste werkdag. Daarna de woensdag en de vrijdag.
Ben gisteren al mijn Whats appjes kwijt geraakt. Mijn telefoon ging steeds de fout in bij een update. Toen heeft mijn man hem terug gezet naar de fabrieksinstellingen.Daarna is er iets fout gegaan met mijn whats app. Foto,s staan er gelukkig nog wel allemaal op maar mijn berichtjes zijn allemaal weg . En ook een heleboel contacten. Kan er ook nog wel bij. Baal hier enorm van

Fijne zondag Floor
Liefs Jannie

ik ben er qweer op een oude blog dus hier verder

 we gaan straks een feestje  bbq want Jaap en Bjorn vieren hun verjaardag Ben nu op mijn laptop hoo dezer op mijn mobiel krijg