woensdag 9 oktober 2019

Gisteren

Mijn eerste werkdag was balen er komt gesprek met mijn voorman en mij.
Maar goed evengoed lekker gewerkt met barstende koppijn vanuit mijn nek,omdat ik veel te veel moest doen. 
Om 6 uur reed ik naar huis lekker met auto en parkeerde me auto en liep richting straat.Mobiel gaat ma lees je je app niet ?? Want Pa en ik zijn nog druk bezig hier(haar huis) dus denk als je hier komt bestel ik eten.
Dus loop terug naar auto en ga naar haar .
Haar keukenblok(Eiland) hadden ze opgehaald en moest van alles gedaan worden.En  kon gelijk haar nieuwe bank zien . Hier paar foto"s van alles
En zeg gelijk fijne woensdag




4 opmerkingen:

Haba zei

Goede morgen Flo, gezellig zo samen eten, voor Ilse is dat ook leuk lijkt me. Zo ouderwets samen met haar ouders even een vorkje prikken in je eigen woning.
Een fijne woensdag gewenst.

hier gaat florence verder zei

En pa kon nog wat meer afmaken 🤭 🤭
Haba

jannie zei

Goedemorgen Floor

Wat een mooie bank!De keuken wordt ook heel mooi zo te zien Gezellig hoor zo'n eigen stekkie
Geen fijne eerste dag? Hadden ze er met de pet naar gegooid tijdens jou afwezigheid?
Was er niet schoongemaakt?

Wens je voor vandaag een hele gezellige donderdag
Liefs Jannie

Haba zei

Goede morgen Flo, ik kom je even een fijne vrijdag wensen. Bijna weer weekend.

ik ben er qweer op een oude blog dus hier verder

 we gaan straks een feestje  bbq want Jaap en Bjorn vieren hun verjaardag Ben nu op mijn laptop hoo dezer op mijn mobiel krijg