dinsdag 22 oktober 2019

Paar weken geleden zag ik mijn ex collega van verpleegtehuis.

Ik was bij Ilse toen we bij haar regio winkelcentrum. We stonden bij de kassa en hoorde mijn naam.
Moest lang kijken eer ik zag Monique eindelijk. Vanmorgen kwam ze koffie ☕ bij me drinken en we gaan heel vaak elkaar zien. Ze is ongeneeslijk ziek. Zo wat schrikken is dat zeg.
Dan komen de tijden door je hoofd toen we same. Op hofje werkte
Wij elke kersdagen altijd gezellig.
8 kleinkinderen heeft ze nu.
Moest even opschrijven

11 opmerkingen:

jannie zei

Goedemorgen Floor

Wat leuk dat jullie weer contact hebben.
Haar ziekte is minder natuurlijk
Hopelijk kunnen jullie nog heel lang van elkaar genieten

Ik werk vandaag tot 4 uur. Heb weinig zin.
Mis mijn ouwe stekkie
Fijne woensdag Floor
Liefs Jannie

Haba zei

Goede morgen Flo, zo'n bericht is altijd schrikken. Maar je weet nooit hoe zo'n ziekte verloopt. Zeventien jaar geleden gaf de oncoloog me acht tot tien jaar, maar ik ben er nog steeds gelukkig. Bij de laatste controle zei hij dat het proces stil lijkt te staan, dus laten we hopen dat bij je collega dat ook zal gebeuren, je weet het nooit natuurlijk en sommige soorten kunnen ook nog genezen.
Vanmiddag weer Lauramiddag, morgen Aivadag, als die mand gelijk had gekregen had ik die beide meisjes nooit gekend, maar hij had het fout en daar ben ik nog iedere dag blij mee. Ik wens je een fijne woensdag toe.

hier gaat florence verder zei

Helaas bij haar niet alles is al geregeld zit in alvleesklier en lever

thatfullmoonguy zei

Hoi Florence! Ik kom even goeiedag zeggen want ik leef nog wel hoor, al hoor je weinig van me. Maar ik heb even allemaal andere dingen aan mijn hoofd, beetje gezondheidsdingen, en beetje druk met andere dingen. Nou ja, gezondheidsdingen heb jij ook aan je hoofd lees ik. Niet fijn natuurlijk, maar wel goed als je een behandeling krijgt die je wat verder helpt... ik duim wel voor je!

Wat naar van die vriendin/collega. Ik kan me voorstellen dat je na zo'n ontmoeting terugdenkt aan de dingen die je samen hebt meegemaakt. Ik was mijn computer aan het opruimen de afgelopen dagen, en kwam wat herinneringen tegen aan een vriendin die zwaar ziek was... Nu heb ik geen idee meer hoe het met haar gaat, maar je maakt je toch weer ongerust. Nou ja, we hopen er maar het beste van...

O ja, ik wou nog zeggen dat het mooie kaarsjes zijn op de foto! Eigenlijk zijn het lieve kaarsjes, voor zover dat mogelijk is.

Groetjes van mij!

jannie zei

Goedemorgen Floor

Ja vandaag weer werken en dan weekend.
Had vanavond eigenlijk een afscheidsetentje maar die gaat niet door
Dus dat hou ik nog tegoed
Fijne vrijdag
Liefs Jannie

Haba zei

Goede morgen Flo, voor mij inderdaad weer zwemmen en boodschappen doen, verder eigenlijk niets bijzonders. Morgen ben ik uitgenodigd voor een etentje met mijn zoon en zijn gezin, omdat ik altijd oppas. Nou dat oppassen vind ik gewoon ook leuk dus daar hoef ik geen beloning voor, toch is een etentje nooit weg natuurlijk :)
Een fijne vrijdag gewenst.

jannie zei

Goedemorgen Floor

Vandaag boodschappen doen en ik krijg vanavond visite van een oudcollega.
Werkse voor vandaag
Liefs Jannie

jannie zei

Ja om 5 uur wakker en niet meer in slaap kunnen komen

Haba zei

Goede morgen Flo, ik neem aan dat Aiva niet mee gaat, daar zal de andere oma en opa wel oppassen neem ik aan, die woont vrij dicht in de buurt en daar heeft ze ook een eigen bedje.Nu eerst even aan de koffie om wakker te worden, het is nog zo donker buiten, de zon is nog niet helemaal boven de horizon .
Ik wens je een fijne zaterdag.

jannie zei

Goedemorgen Floor

Vandaag weer te vroeg wakker
Fijne zondag
Liefs Jannie

jannie zei

Was erg gezellig Floor
Maar alles komt dan wel weer naar boven
De manier waarop het allemaal is gegaan
Dat was niet fraai

ik ben er qweer op een oude blog dus hier verder

 we gaan straks een feestje  bbq want Jaap en Bjorn vieren hun verjaardag Ben nu op mijn laptop hoo dezer op mijn mobiel krijg