zaterdag 23 november 2019

Goedemorgen

Gewoon gezellig wakker word plaatje

8 opmerkingen:

jannie zei

O ook lekker vrij vandaag.
Ben om 7 uur nog even terug naar bed gegaan en heb toch nog een uurtje kunnen slapen.
Fijne dag
Liefs Jannie

Haba zei

Goede morgen Flo, ik ga vandaag even naar de stad om wat sintcadeautjes te kopen, ik kan het maar in huis hebben. Ik moet wel een lijstje maken, want anders vergeet ik vast wel iets.
Ik wens je een fijne zaterdag toe.

jannie zei

Goedemorgen Floor

Vannacht lekker geslapen.Vandaag even lekker niks doen.
Werk deze week de woensdag en de vrijdag.
Fijne zondag
Werkse
Liefs Jannie

jannie zei

Floor wat een prachtige foto!
Je ziet er nog zo heerlijk jong uit
Staat je goed dit haar

Haba zei

Goede morgen Florence, een heel fijne zondag gewenst.

Haba zei

Goede morgen Flo, ja hoor ik heb de cadeautjes binnen, aan surprises doen we niet, alleen aan rijmen dus dat is minder werk.
Straks lekker zwemmen, maar nu eerst een kop koffie, want ik lijk maar niet goed wakker te worden, dat zal na de koffie wel beter zijn.

jannie zei

Goedemorgen Floor

Ik dacht dat ik gisteren hier ook was.
Maar zie het niet.

Straks even naar de tandarts.Daarna even zien wat te doen.
Fijne dinsdag
Werkse
Liefs Jannie

Haba zei

Goede morgen Flo, ik ben behoorlijk verkouden, hopelijk is dat morgen minder, want dan moet ik naar De Bilt heen en weer omdat mijn zus jarig is. Nou ja ze woont gelukkig niet in Friesland of Groningen, dat zou nog lastiger zijn om in één dag heen en weer te rijden. Ik wens je een fijne woensdag toe.

ik ben er qweer op een oude blog dus hier verder

 we gaan straks een feestje  bbq want Jaap en Bjorn vieren hun verjaardag Ben nu op mijn laptop hoo dezer op mijn mobiel krijg