zaterdag 2 november 2019

Noppes kerstmarkt




Ilse heeft een baan 18 nov gaat ze beginnen. 
Als manager bij de Vomar. Minder uren als ze moest werken bij Roast E heeft er zin in. ๐ŸŽ‰๐ŸŽ‰๐ŸŽ‰

Ja ook op mijn werk al kertafd klaar
Voorheen deden wij het na 5 dec. 
Maar dan verkochten we haast niets

De koffiecorner word 15 nov in Sinterklaas versiert daar komt kerst pas na 5 december. 
Hier paar gezellige foto's van collega. Die met paar collega's hun vrije vrijdag avond hebben voor opgeofferd. 





10 opmerkingen:

jannie zei

Goedemorgen Floor

Wat groot is het daar. Ziet er al gezellig uit.
Wat fijn dat Ilse weer aan de slag kan. Gefeliciteerd!

Ik ben nu al 3 ochtenden om 4 uur wakker bah
Griepprik haal ik de aankomende week of de week daarop
Fijne zaterdag Floor
Liefs Jannie

Haba zei

Goede morgen Flo, gelukkig dat er toch nog iets aan sinterklaas wordt gedaan in de koffiecorner. Ik vind het zelf nog veel te vroeg voor kerst, het is net begin november.
Maar ze doen het steeds vroeger overal.
Ik wens je een fijne zaterdag toe.

jannie zei

Floor de datum klopt niet
Ik heb hem pas vanmorgen geplaatst en niet gisteren

Haba zei

Trouwens wat fijn dat Ilse een nieuwe baan heeft, ik hoop dat ze er met plezier zal werken.

thatfullmoonguy zei

Wat vroeg al, die kersttoestanden! Mja er is al genoeg over gezegd, pfff.. Natuurlijk wel sfeervol in de winkel.
Hee wat goed dat je dochter weer werk heeft! Wel ff wat anders hรจ? Maar als zij het ziet zitten is het prima. Van die supermarkt heb ik nog nooit gehoord, trouwens.

Dankjewel voor de complimenten!

jannie zei

Goedemorgen Floor

Ook vandaag weer vroeg wakker
Gisteren de kinderen hier gehad
Heb er weer van genoten
Fijne zondag
Liefs Jannie

Haba zei

Goede morgen Florence. Wat betreft de gelijkenis, tja ik zie het niet zo omdat ik mijn tante natuurlijk heel goed kende en zij had heel lichtblauw/grijze ogen, terwijl ik bruine heb (net als mijn moeder had) Weet je wat ik wel goed zie dat oosterse bloed dat in die kant van de familie veel naar boven komt, maar nergens in de stamboom staat officieel iemand van chinees/indische afkomst vermeld. Wel waren er mannen die op de grote vaart zaten, wij zelf vermoeden dat er eentje van die heren een scheve schaats heeft gereden en het gevolg (een kind) mee heeft genomen naar huis en dat kind heeft erkend en aan de familie heeft toegevoegd. Maar we zijn er met stamboomonderzoek nooit echt achter gekomen. Maar ook als ik foto's van mijn grootmoeder van moederskant zie, komt dat ook heel erg naar voren. Zelfs de tennisleraar die ik als tiener had, vroeg of ik oosters bloed had. Maar ach ik zit er niet mee maar ik zou die geschiedenis best willen weten,al zullen we er vast nooit achter komen, omdat het zo lang geleden allemaal al onder het kleed is geveegd. En van die tijd zijn er geen foto's zo lang moet het al geleden zijn.

jannie zei

Goedemorgen Floor

Vanmorgen weer te vroeg wakker.Wordt een gewoonte
Ik werk deze week de dinsdag en de vrijdag.Woensdag oppassen.

Heel veel plezier in Heemskerk vandaag
Ik ga aan de poets vandaag
Fijne maandag
Liefs Jannie

jannie zei

Goedemorgen Floor

De rit naar Heemskerk achter de rug
Geen natte rug gehad?
Sterkte straks bij de kaakchirurg

Ik ga zo werken
Fijne dinsdag
Liefs Jannie

Haba zei

Goede avond Flo, hoe was het bij de kaakchirurg? Heb je nu nog erg veel pijn of is het meegevallen? Ik heb niet veel te vertellen, vandaag de gewone routine, kattenkamers gesopt en vanmiddag lekker lui zitten lezen met Molly op schoot zo af en toe. Want die gaat iedere keer, als ze buiten wat hoort, naar het raam om te kijken of het interessant genoeg is om zelf ook naar buiten te gaan.
Ik wens je nog een fijne avond toe.

ik ben er qweer op een oude blog dus hier verder

 we gaan straks een feestje  bbq want Jaap en Bjorn vieren hun verjaardag Ben nu op mijn laptop hoo dezer op mijn mobiel krijg