dinsdag 31 december 2019

Filmpje


3 opmerkingen:

jannie zei

Goedemorgen Floor

Ook hier is alles goed verlopen.
Ik wens jou een een heel gelukkig en gezond 2020
Wat een leuk filmpje heb je gemaakt
Alle vingers zitten er nog aan hahaa...

Vandaag even langs mijn schoonvader
En vanmiddag komen de kids

Fijne Nieuwjaarsdag
Liefs Jannie

thatfullmoonguy zei

Haha, leuk! Wel heel ongewoon om je in levende lijve te zien. Hier ging het gelukkig ook goed kwa vuurwerk. Nou ja ik steek niks af maar in de buurt wel en veel ook, en waar ik gisteravond was ook. Maarre... Gelukkig Nieuwjaar! Dat er maar veel moois, en warms, en liefs mag zijn :) Heb je een mooie jaarwisseling gehad?
Ik was weer bij mijn broer en schoonzus op bezoek, die hebben nog jonge kinderen dus het was een heksenketel maar supergezellig.

Haba zei

Goede morgen Flo, we gaan weer van start in dit nieuwe jaar, ik mag rustig starten want zoonlief heeft deze week nog vrij, dus geen oppas nodig vandaag.
Kan ik op mijn gemak de boodschappen in huis halen. Fijne donderdag gewenst.

ik ben er qweer op een oude blog dus hier verder

 we gaan straks een feestje  bbq want Jaap en Bjorn vieren hun verjaardag Ben nu op mijn laptop hoo dezer op mijn mobiel krijg