dinsdag 3 december 2019

Pennoza

Film was enorm goed blij ben geweest.



4 opmerkingen:

jannie zei

Goedemorgen Floor

Ik heb de serie nooit gevolgd
Mijn man wel en die vond het ook erg goed
Fijn dat jullie zo genoten hebben
Fijne woensdag
Liefs Jannie

Haba zei

Goede morgen Flo, ik heb er nooit naar gekeken dus het zegt me ook weinig. Maar jij hebt een gezellige avond gehad en genoten zo te zien.
Ik wens je voor vandaag een fijne woensdag toe.

jannie zei

Goedemorgen Floor

Eind van de middag naar Breda voor Sinterklaasfeest
vanmorgen even naar een zieke oudcollega
Fijne donderdag
Liefs Jannie

Haba zei

Goede morgen Flo, vandaag niet naar Aiva, dat is omgeruild voor een keertje naar vrijdag, dus morgen is het geen boodschappen doen, die ga ik dus vandaag maar halen. Dan zal het vast drukker zijn want op donderdag is het hier ook marktdag.
Ik wens je een fijne donderdag toe.

ik ben er qweer op een oude blog dus hier verder

 we gaan straks een feestje  bbq want Jaap en Bjorn vieren hun verjaardag Ben nu op mijn laptop hoo dezer op mijn mobiel krijg