donderdag 26 december 2019

Zo kijkje van mijn 1ste kerstdag 🎄🌲🎅🤶

Nadat Bjor er was en heerlijk kerstbrood en tulband gegeten hup pp weg naar





We hadden iets gekregen dat je ergens steeds moest ergens aanklikken bij je oor house. En werd er van alles verteld
Er handig en zo leer je ook nog wat. Na alles gezien te hebben gingen we dorp nog in. We hebben alle tijd want Ilse werkt toch tot half 8.qij hadden nog wel ff eerst pompoensoep gegeten. Daarna ja eindelijk
Dus garnalencocktail hoofdgerecht duck gtoentenbloemtaartje lof en pwer
En helaas vergeten foto temaken cheesecake. Weinig van alles over. Wat zeg pannen waren leeg een klein beetje over van Bjorn, hij lust geen lof. 




Uur of 1 naar Bjorn 
Ilse blijft thuis
Zo we zijn nog bij Bjorn, maar gaan zo na gezellige dag weer naar huis. 
We zijn naar Enkhuizen geweest. 
Uren gelopen heel gezellig was het


Jaap was ook mee hoor
Daarna heerlijk gegeten nu aan de koffie en zo naar huis



4 opmerkingen:

Haba zei

Goede morgen Flo, dat ziet er lekker uit, en wat dat witlof betreft, lust je zoon dat ook niet rauw? Lekker klein gesneden met mandarijntjes, stukjes appel en rozijntjes erdoorheen? Je kunt die groente op zoveel manieren klaarmaken ook als ovenschotel lof inrollen in ham en dan met een kaassaus eroverheen in de oven ook erg lekker. Nou ja met kerst probeer je het iedereen natuurlijk naar de zin te maken.
Vanmiddag weer richting mijn zoon en dan komt mijn dochter met haar gezin er ook heen, ik maak vandaag het voorgerecht garnalencocktail (wel met Hollandse garnalen die vind ik het lekkerste) de dressing (mayo, ketchup,met whiskey en slagroom erdoor) maak ik thuis nog en de garnalen kunnen in hun bakje meegenomen worden. Dat neem ik dan mee en voeg het vlak voor de maaltijd bij elkaar.

Haba zei

Ja ik doe er ook paprikapoeder bij , ik denk dat we beiden hetzelfde recept gebruiken :)

jannie zei

Goedemorgen Floor

Je was er gisteren wel hoor.Jullie hebben een paar heerlijke dagen gehad zo te lezen
Hier was het gisteren ook heel gezellig
Mijn hele huis ligt vol met glitters van Julottje haar nieuwe jurk
Dus straks even flink met de stofzuiger erdoor.
Fijne vrijdag Floor
Liefs Jannie

Haba zei

Goede morgen Flo, vandaag weer zwemmen, dat sla ik niet over hoor, dan de boodschappen halen op de terugweg van het zwembad , morgen een rustig dagje en zondag zijn de kinderen weer jarig, daarna krijg je oud en nieuw, en in januari is het lekker uitpuffen van alle feestelijkheden.
Voor vandaag een fijne vrijdag gewenst.

ik ben er qweer op een oude blog dus hier verder

 we gaan straks een feestje  bbq want Jaap en Bjorn vieren hun verjaardag Ben nu op mijn laptop hoo dezer op mijn mobiel krijg