donderdag 23 januari 2020


Goedemorgen redelijk geslapen gelukkig. Pijn valt nu nog mee
Eens kijken na vanmiddag eten
Wel vieze smaak en hoofdpijn. Maar oky. Vanmiddag of vanavond naar inloop van gemeenten over parkeren
Straks is heel Purmerend zuid betaald parkeren van 9 uur tot 21 uur 1.euro 50 per uur. Dus dan moet mijn autootje weg. Dat doet mijn veel verdriet. We pleiten voor 2 vergunningen. Nu al is wel gedeelte waar ik nog kan parkeren maar je rijd half rond eer je iets kan vinden
Gemeente is gek geworden ze willen dat iedereen de fiets gaat gebruiken of bus
Fietsen kan ik niet meer de bus naar werk is een drama met schoolkinderen met schooltassen door de bus
Ik heb tig keren tas tegen me hoofd gehad. Zitten vaak ook alleen kinderen in de bus
. Dus eis 2 vergunningen ruimte zat voor degene met 2 vergunningen.
Oky mijn verhaal. Hihi fijne donderdag 👍 Groetjes 🙋
😲😲😲😲 ik ben gefrustreerd thuis gekomen juli komt pas 2 de vergunning. Dus tot deze tijd ruzie met bewoners straten verderop waar ik mag parkeren. We hebben ook wethouder die daar over gaat gesproken. Heb mijn verhaal emotineel gedaan

5 opmerkingen:

jannie zei

Goedemorgen Floor

Fijn dat je een goede nachtrust hebt gehad.En dat je vandaag niet hoeft te werken.
Met mij gaat het steeds beter.Heb gisteren gewerkt. Was wel kapot gisteravond.
Maar ik durfde me niet weer ziek te melden

Hopelijk lukt het je een tweede vergunning te krijgen.
Zou toch zonde zijn als je je autootje weg moest doen nu je net je rijbewijs hebt

Sterkte en beterschap
Liefs Jannie

Haba zei

Goede avond Flo,wat een gezeur , waarom zou men aan bewoners geen twee vergunningen kunnen geven, ik hoop dat het allemaal in orde gaat komen. Goh wat ben ik toch blij dat wij destijds de randstad hebben verlaten om in Zeeland te gaan wonen.
Ik hoop dat ze snel de juiste beslissing zullen nemen.

jannie zei

Goedemorgen Floor

Heel vervelend nu maar wel fijn dat het in juli wel kan.
Maar kan me je frustratie voor nu wel voorstellen

Fijne vrijdag Floor
Sterkte en beterschap
Liefs Jannie

Haba zei

Goede middag Flo, ik ben net weer thuis uit het ziekenhuis. De halfjaarlijkse controle is weer goed uitgepakt, ik ben nog steeds stabiel. Pas weer over een half jaar terugkomen.

thatfullmoonguy zei

Ha Florence, o wat een narigheid met dat parkeren! Ik vind dat het in jouw omstandigheden heel redelijk is om een vergunning te krijgen. Goed dat dat zal gebeuren, maar bizarrr dat dat zo lang moet duren hoor. Tja... maar weer veel geduld hebben dan...

Nog dankjewel voor je reaktie bij mij! Had het wel gezien hoor maar was er even niet. Je had het wel goed gezien dat het een doorbraak was naar iets positiefs, een heel ander leven, wat wel tijd werd.

Fijn weekend!

ik ben er qweer op een oude blog dus hier verder

 we gaan straks een feestje  bbq want Jaap en Bjorn vieren hun verjaardag Ben nu op mijn laptop hoo dezer op mijn mobiel krijg