zaterdag 18 januari 2020

Weekend

Eens kijken hoe druk het vandaag zal zijn. Morgen vrij dus half weekend werken.
Hebben jullie plannen?
Ik zeg geniet ervan. 
O ja gisteren kwam Ilse hier eten omdat ze per post stukkende wasemkap kreeg.
Ze moest het hier in centrum naar Halford brengen
Vandaar ik haar ophaalde en konze gezellig mee eten. Komen we daar aanrijden was hij dicht, terwijl hier avondverkoop is. Blijkt hij half 6 al dicht gaat
Ook lekker als men werkt maandag ook dicht. Kan je dan wel een depot voor zijn vraag ik en Ilse af. Maar goed ik had heerlijke lofrolletjes schotel voor haar klaar met kaas en Kate spek
Dat maakte het weer goed 
Ze was zo kwaad stel voor ik kwam die end met mijn bakfiets voor niks. 
Maar goed fijne weekend



4 opmerkingen:

Haba zei

Goede morgen Flo, dat is balen als je voor een gesloten deur komt te staan.
Ik ben van plan om naar de stad te gaan en een paar schoenen/korte laarsjes te kopen. Nu loop ik steeds op dezelfde laarsjes en dat is ook niet goed voor je voeten. Maar ik heb een hekel aan schoenen kopen en passen. Nou ja af en toe moet je toch weer wat nieuws hebben. Ik kijk ook naar een nieuw badpak, niet dat het oude versleten is, maar omdat ik twee keer per week zwem, is een extra altijd handig natuurlijk. Nou ik zie wel wat er is misschien kom ik straks thuis zonder iets te hebben gekocht .
Ik wens je een fijne zaterdag toe.

jannie zei

Goedemorgen Floor

Dat zat gisteren dus even flink tegen.

Twintig minuten lopen naar je auto is toch absurd.
Ik hoop voor je dat het lukt met die tweede vergunning

Gistermiddag een leuke middag gehad
Maar ik ging me steeds slechter voelen
Ben weer ziek
Balen hoor
Ben pas ziek geweest.
Hopelijk ben ik woensdag weer opgeknapt
Moet er niet aan denken om me weer ziek te melden
Was nooit ziek
Sinds ik hier woon val ik steeds in de prijzen
Vandaag dus er niet op uit maar binnen blijven
Fijne zaterdag
Liefs Jannie

Haba zei

Geen badpak gevonden dat me beviel, maar ik heb een boekenbon die ik al een tijd heb besteed en in de uitverkoop een trui gekocht, zo'n tussenin trui,niet te warm en niet te dun. Effen grijs dus daar zal ik vaak een van mijn sjaaltjes bij dragen, daar heb ik een hele serie van en bij grijs kleurt zowat alles.

jannie zei

Goedemorgen Floor

Een griepprik heb ik ook gehad.
Ben goed ziek nu
Mijn hele lijf doet zeer
Was altijd immuun als de kleinkinderen ziek waren
Maar dat is veranderd denk ik
Fijne zondag
Liefs Jannie

ik ben er qweer op een oude blog dus hier verder

 we gaan straks een feestje  bbq want Jaap en Bjorn vieren hun verjaardag Ben nu op mijn laptop hoo dezer op mijn mobiel krijg