zaterdag 29 februari 2020

Alleen vandaag dan weer wat jaren wachten


3 opmerkingen:

hier gaat florence verder zei

Ja klopt Haba over hospice is voor beide partijen goed. Beter nu met alleen ziekenhuis visite tijden ook.

jannie zei

Goedemorgen Floor

Dat is niet echt lekker om zo te gaan werken
Sterkte en beterschap ermee

Vandaag alleen wat boodschapjes doen
Verder geen plannen
Fijne zaterdag
Liefs Jannie

Haba zei

Goede morgen Flo, woensdag was ik met mijn dochter op pad en vandaag ga ik met mijn zoon en andere kleindochter even weg. Niet zo lang want die kleine moet ook nog een middagdutje doen, dus voordien zijn we weer terug.
Ik wens je een fijne zaterdag.

ik ben er qweer op een oude blog dus hier verder

 we gaan straks een feestje  bbq want Jaap en Bjorn vieren hun verjaardag Ben nu op mijn laptop hoo dezer op mijn mobiel krijg