maandag 9 maart 2020

En het is weer tijd voor

Taartjes uit te delen
Fijne dinsdag


3 opmerkingen:

jannie zei

Goedemorgen Floor

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag Floor
Ben het totaal vergeten
Wens je een super mooie dag toe

Dat is jammer van die appeltaarten
Jij hebt een druk schema voor vandaag
Ik stort me hier op wat poetswerk


Fijne dinsdag
Dikke kus van Jannie

Haba zei

Hartelijk gefeliciteerd Florence, ik hoop dat je kaart ook op tijd komt, dat is tegenwoordig maar de vraag. Ik heb hem in het weekend gepost, dus hij zal gister pas op pad naar jou zijn gegaan. Ik voel me niet 100% vandaag, ook slecht geslapen, dus het asiel maar even afgezegd. Dan kan ik het rustig aan doen vandaag.

Haba zei

Fijn dat 'tante post' ditmaal keurig op tijd was. Anders is het zo mosterd na de maaltijd nietwaar? Nog een fijne voortzetting van de dag.

ik ben er qweer op een oude blog dus hier verder

 we gaan straks een feestje  bbq want Jaap en Bjorn vieren hun verjaardag Ben nu op mijn laptop hoo dezer op mijn mobiel krijg