dinsdag 7 april 2020

Dinsdag

Me vertrouwde loopje gehad.
Markt belangrijke spullen gehaald, ben er toch dus voor paar dingen kruitvat binnen gelopen. Zeg ik tegen vrouw achter de kassa. " Ene kant wel lekker zo rustig. Zegt ze finnig" u hoort hier ook niet tekomen, maar binnen blijven". Me bek viel open. Zei ik ooo wil je straks geen baan dan??

Hier wat foto's
 Hier zie je de brug waar ik elke keer via trap andere kant van kanaal loop

En hier de volle maan genomen vanmorgen om kwart voor 5

Vandaag 8 april gefeliciteerd pa, ik ga niet meer denken van je zou zo oud zijn. Tis telang geleden je van ons weg bent.
Maar ondanks zolang mis ik je nog altijd. Vanmorgen werd ik wakker heel vroeg en zag de sterke lucht ban de maan, en dacht verhip 8 april
Feestje boven?

4 opmerkingen:

jannie zei

Goedemorgen Floor

Die mooie volle maan was hier ook heel goed te zien
Wat een vreemde reactie bij het Kruidvat
Een echte klantenbinder was dat.... not
Knap hoor die kilometers die jij elke keer weer maakt
Mooi dat je elk jaar weer stil staat bij het overlijden van je pa

Met mij gaat het goed
Mijn man heeft jicht en is nog steeds slecht ter been
Gelukkig kan hij thuis werken

Fijne dinsdag Floor
Liefs Jannie

jannie zei

Woensdag moest dat zijn natuurlijk

Haba zei

Goede morgen Flo, mooie foto van zon en maan, ik heb vannacht ook nog even naar de maan staan kijken. Met volle maan slaap ik meestal wat onrustiger en ben vaker wakker.
Leuk zo'n typje aan de kassa, gelukkig is dat hier bij de Plus op het dorp wel wat vriendelijker, als er geen rij staat maak ik wel eens een praatje met degene die die dag de kassa draait. Dat is één van de weinige contacten die ik irl heb. Wel vaak telefoon met beeld dus ik wordt echt niet vergeten.
Zo en nu eerst aan de koffie, ik wens je een fijne woensdag toe.

jannie zei

Goedemorgen Floor

Bij mij moeten er ook nog de nodige kilo's af
Maar dat lukt me maar niet
Lopen komt er het op het moment ook niet van
Geniet van je vrije dag
Fijne donderdag
Liefs Jannie

ik ben er qweer op een oude blog dus hier verder

 we gaan straks een feestje  bbq want Jaap en Bjorn vieren hun verjaardag Ben nu op mijn laptop hoo dezer op mijn mobiel krijg