maandag 13 april 2020

Filmpje


4 opmerkingen:

jannie zei

Goedemorgen Floor

Teveel gegeten gisteren
Loop je er vandaag wel weer af
Ik heb bewondering voor je
Wat een verschil met gisteren he
Stuk frisser nu
Bedankt voor je lieve berichtje
Take care
Dikke knufffff van Jannie

Haba zei

Goede morgen Flo, leuk filmpje, ik heb gister niet veel gegeten, want de familiebrunch die ik meestal met Pasen houd voor de kinderen, kleinkinderen en mezelf natuurlijk, kon niet doorgaan wegens de coronamaatregelen. Nou ja het is ook belangrijker dat we gezond blijven nietwaar? Mijn dochter kwam nog wel even een presentje brengen en we hebben in de tuin gezeten, nou die is groot genoeg om die anderhalve meter afstand te houden, dat hebben we ook gedaan. Maar het blijft onnatuurlijk voelen , dat ik mijn kinderen+ geen knuffel mag geven. Nou ik ga maar weer wat lezen vandaag, ik heb een heleboel boeken en die lees ik vaker dan één keertje, maak er weer wat van vandaag.

jannie zei

Goedemorgen Floor
Fijne dinsdag
Liefs Jannie

Haba zei

Goede morgen Flo, nog geen asiel, dus maar eens kijken wat ik vandaag hier kan doen. Ik zie wel wat te vinden binnen of in de tuin. Fijne dinsdag gewenst.

ik ben er qweer op een oude blog dus hier verder

 we gaan straks een feestje  bbq want Jaap en Bjorn vieren hun verjaardag Ben nu op mijn laptop hoo dezer op mijn mobiel krijg