donderdag 30 april 2020

mijn eerste huisdieren met Jaap

Net getrouwd kwam Smoths katertje van boerderij een vreemde katertje.
Hij had astma en als hij hoesten leek er wel een oude man achter je stond,ook was hij bang voor muizen.Echt hij rende heel hard weg,speelde met spinnen maar sloeg hij het dood dan huilde hij er naast. Heb nog nooit zo'n vreemde kat gezien hahah
Mijn moeder was altijd bang voor katten ,had een oorzaak,dus hadden we afgesproken als ze kwam als Smoths kwam hij naar de slaapkamer ging.

Maar toen ze kwam nadat we hem net hadden,vond ze het zielig zo klein lief katje de slaapkamer in moest.Maar ja katjes voelen dat je bang bent .
Dus net kwartiertje of zo spring hij op haar schoot we schrokken ons wild wat ga ma doen niks ze aaide wat een lieverdje zei ze en ze was niet meer bang voor katten
 Na aantal jaren ging ik halve dagen werken en wou graag een hondje erbij,we wisten Smoths honden leuk vond want de hond van de buren was vaak weggelopen naar ons en dan lagen ze saampjes te slapen.
Dus van boerderij kwam Isaac
Dat hij van boerderij kwam dat konden we merken hij was 5 maanden en had alleen in stal geleefd,dus hij at alleen koeien vla en dat merkten wij .We moesten hem eten leren met honden voer en als we uitlieten en hij deed wat dan dacht je echt dat je kalfje uitliet.

Ze werden  enorme grote vrienden konden niet buiten elkaar.En kijk mijn oude gasfornuis stand van mijn oven was warm heet heetst hahahah maar mijn cake's waren top
Toen Smoths was overleed was. Misten Isaac hem heel erg zo erg op 30 april op zijn verjaardag was hij ziek.Wij zeidden nog van ach kijk hij is echt leurverdeur .Maar de jaar daarop ook weer.
Jaar later hadden we weer een katje genomen.
Komt volgende verhaal

6 opmerkingen:

Haba zei

Goede morgen Flo, mooi dierenverhaal, vaak gaan katten net naar mensen die er niets van willen weten. Meestal komt dat omdat ze van rust houden en niet steeds opgepakt of aangehaald willen worden. Mensen die niet op katten zijn gesteld, kijken er niet naar en proberen niet te aaien, dat vindt die kat juist fijn en gaat dan naar die persoon heen en springt soms juist daar op schoot. Je foto's komen een beetje donker over, ik kan de dieren niet erg goed zien zo. Maar het verhaal is leuk om te lezen.
Fijne donderdag gewenst.

Haba zei

Ja zo kan ik het beter bekijken ik zie de dieren nu goed :)

jannie zei

Goedemorgen Floor
Wat een leuke herinneringen
Een kat die bang is voor een muis dat hoor je niet vaak
Aparte naam ook Smoths

Ja het wordt overal steeds drukker.
Ik zag het ook al bij de molens
Hopelijk loopt het allemaal goed af

Wens je heel veel plezier op de boerderij en in het bos
Fijne donderdag Floor
Liefs Jannie

jannie zei

Goedemorgen Floor

Slecht geslapen vannacht
Mannetje slaapt al 2 dagen niet van de pijn in zijn rug
Straks even de huisarts bellen
Werkse en een hele fijne vrijdag
Liefs Jannie

Haba zei

Goede morgen Flo, een fijne vrijdag gewenst.

Haba zei

Goede morgen Flo, het wordt vandaag dus niet lekker in de tuin zitten met mijn visite, hier is net een flink onweer geweest en het ziet er niet naar uit dat het rond koffietijd wel mooi zonnig zal zijn. Fijne zaterdag gewenst.

ik ben er qweer op een oude blog dus hier verder

 we gaan straks een feestje  bbq want Jaap en Bjorn vieren hun verjaardag Ben nu op mijn laptop hoo dezer op mijn mobiel krijg