donderdag 21 mei 2020

Avond van 21 mei

Een heerlijke donderdag gehad.
Oky mijn Runkeeper vergeten aan te zetten. Dus geen foto van Anoeka en haar hondje en afstand. Met buurvrouw Irene eerst naar tuincentrum moest pokon voor druivenstruik hebben waterplant en bio spul voor luis die op rozen zitten. Ff bakje tea bij Irene gedronken. Thuis gekomen ben ik begonnen met sjalotten ui te wekken. Eerst staan ze te pekelen. Morgen in azijn en potten. Ik heb paar foto .
Deze is Levi ligt op mijn werktas

O ja we hebben soort of kleine airco,zo lekker

Hier leuke foto van Jessie die veel vaker thuis is en vaker bij me komt zitten
Nog ff tv kijken en slapen. Morgen werken.

3 opmerkingen:

thatfullmoonguy zei

Hey Florence ! Nog bedankt voor je bezoekje! Ja, het gaat allemaal hartstikke langzaam met mij. Mja, we houden maar moed hè.

Wat ben je goed bezig, in tuin, huis en keuken mjammie :) Wekken, goh dat roept herinneringen op, mijn moeder deed dat ook elk jaar. In het najaar meestal. Nou vond ik meestal wat er dan later uit die potten kwam niet zo lekker, maar die sjalotjes kun je op allerlei manieren gebruiken bij en door het eten en dan is het wel erg handig spul :)

Je moest werken vandaag hè? Sukses en doe het een beetje rustig aan als het kan!
Groetjes!

Haba zei

Goede morgen Flo, Levi denkt dat als ze op je tas gaat zitten, dat jij dan niet weg gaat maar thuis blijft gezellig bij haar :)
Voor vandaag een fijne vrijdag gewenst.

jannie zei

Goedemorgen Floor
Wat fijn dat je weer naar je huis in Frankrijk kan
Gisteren genoten lees en zie ik op de foto's
Werkse voor vandaag
Fijne vrijdag
Liefs Jannie

ik ben er qweer op een oude blog dus hier verder

 we gaan straks een feestje  bbq want Jaap en Bjorn vieren hun verjaardag Ben nu op mijn laptop hoo dezer op mijn mobiel krijg