dinsdag 26 mei 2020

Het was een heerlijke dinsdag

Negen uur bij prothese kliniek geweest tanden uitgezocht😃🙈 . En krijg opvulling dus als ik praat zie je mijn tanden onderkaak zakt beetje naar beneden, dus soort of facelift groeven zie je niet meer. Maar duurs nog ff eer klaar is. Maar goed spullen gekocht op de markt daarna naar Lorena en daar kwam ook Mieke van week. Gezellig middag gehad
En we hebben nog buiten daar geluncht


 En kijk familie in water zo schattig


Volgende week keer niet ga naar de kapper knipbeur

4 opmerkingen:

jannie zei

Goedemorgen Floor
Wat heerlijk zo buiten lunchen
Mooie foto ook van de zwanenfamilie
Vandaag weer werken
Gisteren niet echt druk gehad
Lieve reacties van collega's gekregen
Had ik eerlijk gezegd niet verwacht
Fijne woensdag Floor
Liefs Jannie

Haba zei

Goede morgen Flo, weer een stralende dag vandaag, zou het zo de hele zomer blijven? Nou ja de boeren zijn nu al hun sproei-installaties aan het werk aan het zetten het is veel te droog. Ik hoef mijn gras ook nog niet te maaien, het groeit nauwelijks en het begint ook al wat geel te worden, een keer even een nachtje regen zou wel goed zijn.
Een fijne woensdag gewenst.

Haba zei

Nou Flo er werd maar één kat opgehaald gister, die hadden de mensen gereserveerd. Maar er zijn momenteel inderdaad erg weinig katten in het asiel, des te beter, ze kunnen beter een eigen huis en personeel hebben dan in het asiel zijn. Al hebben we in het asiel mooie verblijven meteen flinke buitenren voor iedere kat en worden ze goed verzorgd.In de quarantaine, waar binnen gekomen dieren eerst zeker twee weken verblijven, zaten ook niet veel katten dus het gaat prima met de dieren.
Ik wens je een fijne woensdag toe, ik hoef vandaag niet naar Laura, dus ik heb een vrij te besteden dag :)

jannie zei

Goedemorgen Floor
Ik werk morgen nog en dan dinsdag weer
Ben de eerste weken overal een beetje tussen gepropt omdat de planning al gemaakt was
Vanaf week 25 wordt het weer normaal hoop ik
Dus vandaag vrij
Ga ook wat doen hier
Fijne donderdag
Liefs Jannie

ik ben er qweer op een oude blog dus hier verder

 we gaan straks een feestje  bbq want Jaap en Bjorn vieren hun verjaardag Ben nu op mijn laptop hoo dezer op mijn mobiel krijg