dinsdag 5 mei 2020

Iets over na te denken

Wat heeft die man gelijk  zeg

5 opmerkingen:

Haba zei

Goede morgen nogmaals Flo, ik kende dit al en het klopt aan alle kanten :)

Haba zei

Goede morgen Flo, het is inderdaad een vreemde tijd, we doen allemaal ons best om de regels te volgen, maar makkelijk zal het ook niet worden. Als dit zo deze zomer ook zal zijn, vrees ik dat hier op het dorp de mensen die hun geld in de zomer moeten verdienen, het heel zwaar zullen krijgen. Veel draaien hier natuurlijk op de toeristenindustrie.
De hotels krijgen geen boekingen en de restaurants zijn ook zonder inkomsten, voor een halve man en een paardenop, kunnen ze hun zaak niet openen.
Maar intussen schijnt de zon, ik kan daar gelukkig wel van gaan genieten. Fijne woensdag
gewenst.

jannie zei

Goedemiddag Floor

Ja grappig vind k het
Fijne woensdag
Liefs Jannie

jannie zei

Goedemorgen Floor
Ik had je gisteren nog terug gemaild
Het is gelukkig geen Corona
Het gaat ook beter
Succes en sterkte bij de tandarts
Fijne donderdag
Liefs Jannie

Haba zei

Goede morgen Flo, sterkte bij de tandarts, het is ook niet mijn meest geliefde bezoekje, maar ik ga netjes ieder half jaar.

ik ben er qweer op een oude blog dus hier verder

 we gaan straks een feestje  bbq want Jaap en Bjorn vieren hun verjaardag Ben nu op mijn laptop hoo dezer op mijn mobiel krijg