zondag 3 mei 2020

Nieuwe verhaal van dieren van ons.





Na dus we afscheid van Smoth hadden,hadden we weer last van muizen.
Dus op gegeven moment toch op zoek naar kitten,en dat werd Babs genoemd naar mijn favorieten tante Babs uit U.K.
Ze hield van wassen en drinken uit de kraan dus vond ik haar vaak daar zitten .
Hier leuke foto met Ilse
Helaas geen foto van Bjorn ermee want hij was enorm gek op haar Babs.
Op gegeven moment kreeg ze kittens dat was lachen op moment dat ze beviel.Ilse was erbij met haar vriendin ze vonden het heel interessant. Maar toen Babs 1 van de kittens met navelstreng in haar bekkie had en ze zag de kitten heen en weer gaan zei ze geschrokken "Ma gebeurde dat ook bij mij ?"hahaha
Hier foto van Babs met haar kittens
Ik denk dat andere foto's van Mosje in Frankrijk al liggen helaas maar als ik wat vind dan plak ik ze erbij. Isaac heeft ze ook nog mee gemaakt ,Daarna kwam Shiver volgende blog daarvabn

4 opmerkingen:

Haba zei

Schattig die foto met de kittens. Thuis hadden we altijd katers, omdat mijn moeder niet wilde dat er kittens afgemaakt werden omdat niemand ze wilde hebben. Daar had je met een kater geen last van. In die tijd was het in de provincie nog niet gewoon om dieren te castreren. Nu is dat vrij normaal natuurlijk.

hier gaat florence verder zei

Hahaha nou Habanjanbij Babs was ik telaat voor sterilisatie.Maar was wel makkelijke seksuele voorlichting voor de kids hahahah
Met deze 2 Jessie en Levi was ik op tijd. Al was ik wel de kittens meteen kwijt dag wel hoor.

jannie zei

Goedemorgen Floor

Wat leuk die foto van Ilse.
Ook jouw profielfoto is prachtig
En dan die reactie op de navelstreng hahaa

Corona test ligt hier thuis
Het is de bedoeling dat we die zelf doen
Maar vanmorgen de huisarts gebeld
We willen toch liever dat de huisarts dat doet
Worden teruggebeld dus wordt vervolgd
Het gaat gelukkig wel wat beter met mijn man
Fijne maandag Floor
Liefs Jannie

Haba zei

Goede morgen Flo, wat voor naam heb je me nu gegeven? Hahahaha Habanjanbij weer eens iets anders ;) Fijne maandag gewenst, goh wat mis ik mijn zwemuurtjes ik hoop dat e snel weer normaal kunnen doen.

ik ben er qweer op een oude blog dus hier verder

 we gaan straks een feestje  bbq want Jaap en Bjorn vieren hun verjaardag Ben nu op mijn laptop hoo dezer op mijn mobiel krijg