zondag 14 juni 2020

Week 25


7 opmerkingen:

Haba zei

Nog even wachten, volgens mij is het over een klein uur pas maandag ;) ik ga eerst nog lekker slapen. Welterusten ZZZzzzzzzz

Anoniem zei

Hahahaha 😅 trusten en goedemorgen

Haba zei

Ook goede morgen Flo, ik ga inderdaad vandaag even extra oppassen. Nu eerst aan de koffie om goed wakker te worden, een fijne maandag gewenst.

jannie zei

Goedemorgen Floor
Werkse voor vandaag
Fijne maandag
Liefs Jannie

jannie zei

Goedemorgen Floor
Geniet van je vrije dag
Fijne dinsdag
Liefs Jannie

jannie zei

Woensdag en donderdag Floor
Heerlijk dat je tot de vrijdag vrij bent
Liefs Jannie

Haba zei

Goede morgen Flo, vandaag weer een asieldagje, ik ben benieuwd hoeveel dieren er nu zijn. Dat kan per week zo veranderen, van mij hoeft het niet te druk te zijn hoor, want met de zon aan de kant waar ik werk, is het al snel behoorlijk warm.
Een fijne dinsdag gewenst geniet ervan :)

ik ben er qweer op een oude blog dus hier verder

 we gaan straks een feestje  bbq want Jaap en Bjorn vieren hun verjaardag Ben nu op mijn laptop hoo dezer op mijn mobiel krijg