zaterdag 4 juli 2020

Weekend


Deze foto is van als, ik het goed heb van jaren 86. Ons hond Isaac en ik
Was een bijzonder hond. Liet je hem uit en hij vond grote stok waar hij mee liep, en we gingen weer naar huis. Zei je " laat maar liggen voor morgen". Deed hij zat ook. Hij was altijd erg slank de dierenarts zei toen hij piup was. " als je macaroni of spaghetti eet geef hem ook". Dat deden we ook hij vond het heerlijk. 
Maar volgende dag at hij niet. Nee hij had gisteren teveel gegeten. 🙄😀😀😀. Dus hij bleef altijd slank. 
Het was een bijzonder maffe hond
Fijne weekend

3 opmerkingen:

jannie zei

Goedemorgen Floor
Dat was inderdaad een bijzondere hond
Ik herken je niet op die foto
Wat zie je er daar anders uit
Was gezellig gisteren
Alles wordt gelukkig weer een beetje normaal
Vandaag even naar de kids
Die hebben 2 konijntjes gekregen
Zijn ze zo happy mee
Fijne zaterdag Floor
Liefs Jannie

Haba zei

Goede middag Flo, ik heb vandaag even extra op Aiva gepast, want mijn zoon moest ook vandaag nog op het werk zijn, dus. . . Nou ja altijd wel leuk en ik had geen andere plannen vandaag. Een fijn weekend gewenst.

jannie zei

Goedemorgen Floor
Gisteren kennis gemaakt met Jippie en Sammie
Wel jammer dat het weer niet echt mee zat
Maar we hebben weer genoten
Fijne zondag
Geniet van je kinderen vanmiddag
Liefs Jannie

ik ben er qweer op een oude blog dus hier verder

 we gaan straks een feestje  bbq want Jaap en Bjorn vieren hun verjaardag Ben nu op mijn laptop hoo dezer op mijn mobiel krijg