vrijdag 14 augustus 2020

Een overhitte vrijdag😲🤪

 Wat ben ik aan doen. Oky hier verhaal. Gewerkt was toch heftig die benauwdheid. Het is vijf uur voor eerst stond ik ook 2 over 5 buiten . Eerst glaasje witte wijn. Koken en lekker Fish and chips and peas. Ga ik daarna douchen want puf puf  overhitte lijf. Dus lekker onder lauwe douche 🚿 .Zo hè zie steeds slechter jips bril nog op🤣🤣🤣🤣🤣😋hartje gaat niet meer als de gekke tekeer. Maar nou zeggen tjonge wat heerlijk afgekoeld nou nee😲🤪😰

Een fijne weekend. Ik heb korte weekend werk zondag en dan maandag . Maar heb woensdag vrij



Er is nog top nieuws te vertellen

Bjorn heeft een baan . Meer horen we vanmiddag want dan komt hij hier.

En maak ik paella.

2 opmerkingen:

jannie zei

Goedemorgen Floor
Gistermorgen was het hier ook eerst wat afgekoeld
Maar in de loop van de dag liep het weer op naar 26 gr.
We hebben hier nog geen regen of onweer gehad
Gefeliciteerd met Bjorn zijn baan
Oei morgen en maandag werken?
Sterkte alvast
Fijne zaterdag
Liefs Jannie

Haba zei

Goede morgen Flo, wat fijn dat je zoon nu een baan heeft,ik hoop dat het werk is waar hij plezier in heeft. Want dat is toch belangrijk, je bent een groot deel van je leven op je werk, dus als je het dan niet leuk vindt is dat een hele opgave.
Inderdaad de kinderen zijn weer thuis gekomen, mijn dochter is gister hier ook even geweest omdat ze maandag weer gewoon aan het werk moeten natuurlijk. Ze had haar laptop vol foto's meegenomen dus ik heb samen met haar op de bank alle foto's bekeken.
Vandaag is het tenminste niet meer zo benauwd, dus weer eens wat extra in huis doen, ik heb met de warmte alleen het hoognodige gedaan. Ik wens je een fijne dag toe vandaag.

ik ben er qweer op een oude blog dus hier verder

 we gaan straks een feestje  bbq want Jaap en Bjorn vieren hun verjaardag Ben nu op mijn laptop hoo dezer op mijn mobiel krijg