woensdag 5 augustus 2020

Vandaag naar all places hahaha

Vandaag ga ik alleen naar Limburg naar Weert naar mijn vriendin.
Ken er al jaren ben weleens paar keer geweest maar dat is jaren geleden
Jaap heeft me weleens gebracht als hij daar in de buurt moest werken
En ben met de trein weleens geweest
Dus half 9 weg lekker rustig aan
Morgen vervolg


Was uitdaging maar vind auto rijden leuk dus genoten. Heerlijk jaren bij geklets zo leuk geweest.

Het vervolg ging reuze goed de reis En ja wat hebben we jaren bijgeklets zeg hahahah
3 uur ging ik weer naar huis en ging ondanks de drukte plus veel werkzaamheden heel goed
Ja was altijd bang maar nu ga ik heel wat vrienden opzoeken na mijn vakantie echt wel

6 opmerkingen:

jannie zei

Goedemorgen Floor
Helemaal naar Weert
Dat is een aardig eindje rijden
Heel veel plezier met je vriendin
Fijne woensdag
Liefs Jannie

Haba zei

Goede morgen Flo, gewoon rustig aan doen dan kom je er ook. Haast is niet nodig. Ik wens je een fijne dag bij je vriendin.

jannie zei

Goedemorgen Floor
Wat leuk dat je dag zo geslaagd was
Ik vind autorijden helemaal niet leuk
Komt denk ik omdat het hier altijd zo druk is
Werken vandaag met deze temperaturen is inderdaad geen straf
Je rustig houden en binnen blijven is nog het beste
Maar morgen gaan wij er ook op uit
We gaan een dagje naar Bergen aan Zee
Daar zitten de kinderen op het moment
Fijne donderdag Floor
Liefs Jannie

jannie zei

Goedemorgen Floor
Wij gaan zo richting Noord-Holland
Denk niet dat we het drukke strand gaan bezoeken
Maar we vermaken ons wel
Fijne donderdag
Liefs Jannie

Haba zei

Goede morgen Flo, fijn dat het zo'n leuke dag is geweest. En wat dat rijden betreft, natuurlijk gaat dat prima. Voor vandaag een fijne vrijdag gewenst.

Tine de Jong zei

De paar vrienden en vriendinnen die er nog zijn wonen in een oranje rode omgeving land dus nee dan toch maar niet even. Maar fijn dat je het naar de zin had en
bijkletsen is persoonlijker ook veel gezelliger.
Wens je voor vandaag ook mooie dag
en alvast fijn weekend.
Groetjes, Tine

ik ben er qweer op een oude blog dus hier verder

 we gaan straks een feestje  bbq want Jaap en Bjorn vieren hun verjaardag Ben nu op mijn laptop hoo dezer op mijn mobiel krijg