zondag 23 augustus 2020

Zondag wat foto's gemaakt van tuintje in Purmerend

 








4 opmerkingen:

Haba zei

Je druiven staan er weer goed bij, eet je ze zo, of maak je er sap van of nog beter wijn ?

jannie zei

Goedemorgen Floor
Ziet er gezellig uit je tuintje
Leuk die lampjes en lampionnen
Over 2 weken vakantie?
Ik moet nog een week en dan ben ik 2 weken vrij
Fijne maandag
Liefs Jannie

Haba zei

Goede morgen Flo, na deze week ben ik even de hort op, maar dan merk je dat wel. Voor vandaag een fijne maandag gewenst.

jannie zei

Goedemorgen Floor
Vijf weken vakantie! Super!
Zal voor je duimen dat je naar Frankrijk kunt
Sterkte met je gebit
Fijne dinsdag
Liefs Jannie

ik ben er qweer op een oude blog dus hier verder

 we gaan straks een feestje  bbq want Jaap en Bjorn vieren hun verjaardag Ben nu op mijn laptop hoo dezer op mijn mobiel krijg