zaterdag 12 september 2020

Gisteren vrijdag 11sept

 We gingen eens kijken of de markt ( markt van paar kraampjes) zal zijn. En jawel op Carona wat . Eenrichtingsverkeer en mondkapje op. Stond 7 of 8 kraampjes . Dus na half uurtje zaten we weer in de auto. Op weg naar ons laatste camping Lac de Parisot.

Behoorlijk mooi hebben ze aan gewerkt stonden zelfs nog gasten

 Hier paar foto's zo


Daarna BBQ en heb cake 🍰 gebakken van pompoen en walnoten minder boter en suiker en is goed geslaagd







Ps Jaap heeft de hoeken gemaaid we zijn slang vrij


6 opmerkingen:

Haba zei

Goede morgen Flo, zo kun jij je weer rustig voelen, geen slang in de buurt. Ik hoop wel dat hij weg was voor Jaap hem in stukjes heeft gemaaid, een slang geniet vast ook van zijn leven en hij ruimt veel ongedierte zoals ratten op. Een fijne zaterdag gewenst.

jannie zei

Goedemorgen Floor
Ziet er wel uitgestorven uit daar
Maar er waren wel gasten?
Je cake ziet er weer verrukkelijk uit
Geniet van je bbq
Wij gaan zo boodschappen doen
Misschien even naar de kids
Fijne zaterdag
Liefs Jannie

jannie zei

Goedemorgen Floor
Muggenbulten op rare plekken?
Heb je bloot geslapen hahaa
Maar zonder dollen
Dat kan erg vervelend zijn
Fijne zondag
Liefs Jannie

Tine de Jong zei

Je had al een groot stuk op zag ik.Ja door de corona mag veel niet en andere dingen weer wel en dat vind ik nu weer zo krom. Geniet nog maar heerlijk ,Het warme zonnetje wat hier verwacht wordt komt vast ook die kant op en zo niet dan stuur ik jullie wat warme stralen.

jannie zei

Goedemorgen Floor
Ja woensdag pas weer werken
Het is hier nog lekker koel
Maar dat blijft niet zo
Dus vandaag hier maar even wat doen
Fijne maandag
Liefs Jannie

Haba zei

Goede morgen Flo, ik ben net mijn zwemspullen aan het pakken om straks weer lekker baantjes te trekken. Daarnet buitenom alle ramen nog gelapt, want ik was er eerder nog niet aan toe gekomen. Nog een fijne vakantie verder toegewenst, maar het zal wel genieten zijn daar bij jullie.

ik ben er qweer op een oude blog dus hier verder

 we gaan straks een feestje  bbq want Jaap en Bjorn vieren hun verjaardag Ben nu op mijn laptop hoo dezer op mijn mobiel krijg