dinsdag 13 oktober 2020

Even een herfst momentje

 Even vrolijkheid 

Al is er geen vrolijke berichten geweest gisteravond met alle maatregelingen.Is ook zo jammer dat het zo moet horeca voelt zich bestraft,wat bij de meeste geval hun schuld niet is en altijd aan de regels hadden gehouden.Mjaar dan hun publiek niet doet.

En sommige mensen gewoon zeggen dat ze van hun vrijheid zijn beroofd enz En ook wat zeggen dat we voorgelogen zijn het helemaal niet bestaat. Hoezo worldwide  .Maar goed heb een verdrietig kind  die hier zo kwaad om is .Wel begrijpt Roast dicht moet maar zoveel vragen zit


Dus even een vrolijk plaatje


3 opmerkingen:

jannie zei

Goedemorgen Floor
Leuk die eikels hahaa..
Tja weer nieuwe maatregelen
Ik vraag me af of het wel genoeg is
Hopelijk loopt het vandaag niet storm in de supermarkten
Ga zo werken maar niet van harte
Fijne woensdag
Liefs Jannie

Haba zei

Goede morgen Flo, hier ligt mijn stoep vol eikels, maar dan van het soort dat eerst in mijn eikenboom hing. Leuk plaatje trouwens. Ja voor de horeca is het triest , weer geen werk en inkomen, misschien weer wat subsidie, maar dat is afwachten. Ik houd een mondkapje in mijn tas dan kan ik het opzetten wanneer het nodig is in een winkel.
Vanmiddag weer Laura uit school halen en de rest van de dag daar doorbrengen. Ik wens je een fijne woensdag toe.

jannie zei

Goedemorgen Floor
Gelukkig viel het gisteren mee
Mondkapje is lastig maar wel te doen
Ik hoef er ook niet mee te stofzuigen
Dus ga ik vandaag weer vol goede moed aan de slag
Fijne donderdag
Liefs Jannie

ik ben er qweer op een oude blog dus hier verder

 we gaan straks een feestje  bbq want Jaap en Bjorn vieren hun verjaardag Ben nu op mijn laptop hoo dezer op mijn mobiel krijg