vrijdag 23 oktober 2020

Weekend

 

En Haba winter lay-out doe ik eind nov ojy

6 opmerkingen:

thatfullmoonguy zei

Heyhey! Dankjewel :) En jij natuurlijk ook een mooie avond! Ik zie dat de herfstjas weer is aangetrokken, ik vind hem wel mooi hoor. Eenvoudig, rustig, stijlvol.
In november al een winterjas? Dat kan toch in december nog wel :) Al die veranderingen.... veel te snel altijd. Morgen al wintertijd inderdaad....

Is wel lief hoor dat je toch even langskomt. Ikzelf heb nog niet zoveel te vertellen, ik ben nog steeds aan het knoeien met zalfjes en hoestjes en pijntje zus en probleempje zo. Niets leuks te vertellen dus en er zit ook weinig verandering in. Alleen nog geen corona.

O ja, ik kreeg wel een klein ideetje voor mijn jaarlijkse kerstverhaal, dus misschien gaat dat wel door dit jaar, even afwachten nog of het lukt. Dat merk je vanzelf hè :)

Fijn weekend!

thatfullmoonguy zei

Geef je ze een vinger, willen ze de hele hand haha. Géén halloweenverhaal! Ben altijd al zo druk met dat kerstverhaal :)

jannie zei

Goedemorgen Floor
We hebben een uurtje langer dit weekend
Of we daar blij mee moeten zijn weet ik niet
Het ziet er maar somber uit buiten
Gisteravond weer een stuk gelopen
Hopelijk houden we dat vol op deze manier
We beginnen het zowaar nog leuk te vinden ook
Fijne zaterdag
Liefs Jannie

Haba zei

Goede (bijna) middag Flo. Hier schijnt nu een zonnetje naar binnen, zo kijken of ik nog een wandelingetje ga doen. Fijne zaterdag gewenst.

jannie zei

Goedemorgen Floor
Ja ik ben vroeg voor de zondagochtend
Maar een uurtje langer slapen lukt even niet
Gisteravond 6000 stappen gedaan
Fijne zondag
Liefs Jannie

Haba zei

Goede morgen Florence, tja soms kun je extra slapen, maar dan lukt het niet goed. Je bent toch aan een bepaald ritme gewend. Ik heb net weer een duik in mijn jeugd genomen , het resultaat op mijn blog gepoot, en nu heb ik zin in mijn koffie. Daar is het tijd voor , klok terug of niet, ik heb zin in mijn 'bakkie' Ik wens je een fijne zondag toe.

ik ben er qweer op een oude blog dus hier verder

 we gaan straks een feestje  bbq want Jaap en Bjorn vieren hun verjaardag Ben nu op mijn laptop hoo dezer op mijn mobiel krijg