zaterdag 14 november 2020

Een opluchting

 Jazeker een opluchting,want wat was er aan de hand.

Sinds vrijdag middag had ik last van soort vliegjes wormpjes op mijn rechte oog.

Als bekend Mouches Volantes.

Dus na boodschappen naar opticien. Gelukkig nog niet zo dat ik meteen naar ziekenhuis moet. Dat moet ik dan als ik flitsen zie . Wat een opluchting.

Daarna heerlijk dvd van Downton Abbey gekeken o ja eerst intocht van Sinterklaas

Fijne zondag 👍 groetjes 🙋



En helaas in de regen saampjes kort rondje gedaan



5 opmerkingen:

jannie zei

Goedemorgen Floor
Ik moest even googlen want ik had daar nog nooit van gehoord
Gaat dat vanzelf weer over?
Je hebt het ook gezellig gemaakt zie ik
Ik had een kerstboomrok gekocht
En die zit onder de kerstboom
Bij de Action wat nieuwe ballen gekocht
Had veel van hetzelfde en heel veel rood
Dus gisteren nog even geprutst aan de kerstboom
Wat ballen verwisseld
Er was van de week ook heel veel gesneuveld
Nog nooit zoveel uit mijn handen laten vallen
Gisteren ook nog even gelopen
Sterkte met je oog Floor en geniet van je zondag
Liefs Jannie

Haba zei

Goede morgen Florence, ik heb ook al jaren last van die 'vliegjes' maar het is niet erger geworden gelukkig. Alleen bijzonder irritant, als je aan het lezen bent.
Vandaag maar weer eens een eindje wandelen, het ziet er zonnig uit dus mooi wandelweer. Nu loop ik niet zoveel als jij, maar zo even naar het strand kijken of de zee er nog ligt, is goed te doen heen en weer misschien drie km. Ik wens je een fijne zondag toe.

Haba zei

Goede morgen Flo, weer een nieuwe week begonnen, ik wens je een fijne maandag toe.

jannie zei

Goedemorgen Floor
Gisterochtend om 9 uur al gelopen
Toen scheen het zonnetje nog maar het waaide wel hard
Ik werk deze week de dinsdag, woensdag en vrijdag
Fijne maandag
Liefs Jannie

jannie zei

Goedemorgen Floor
Gisteren niet gelopen
Zometeen werken
Heb er zo geen zin in
Fijne dinsdag
Liefs Jannie

ik ben er qweer op een oude blog dus hier verder

 we gaan straks een feestje  bbq want Jaap en Bjorn vieren hun verjaardag Ben nu op mijn laptop hoo dezer op mijn mobiel krijg