maandag 9 november 2020

Wat eten we in

 

Hier wat ideeën zo

Fijne week

3 opmerkingen:

jannie zei

Goedemorgen Floor
Ik heb gisteren ook niet veel gedaan
We hebben ook niet gelopen
Hadden beiden geen zin
Maar vandaag hopelijk wel
Anders komt de klad erin
Ga zo de bedden verschonen
Fijne maandag
Liefs Jannie

Haba zei

Goede morgen Flo, gister was gezellig, mijn dochter had de visite ingedeeld naar tijd, ik was er gelijk met mijn zoon en schoondochter. Zo moet dat dus even gedaan worden, in de coronatijd. Ik heb net met mijn zus gebeld (dat doen we iedere maandag even), die is eind deze maand jarig maar ik mag wel komen, ook zij heeft de visite uitgesmeerd over verschillende dagen en tijden.
Een fijne maandag gewenst.

jannie zei

Goedemorgen Floor
We hebben gisteren weer gelopen
Was al moe en daarna even helemaal uitgeteld
We gingen ook niet zo hard als anders
Wens jou ook een hele fijne dinsdag
Liefs Jannie

ik ben er qweer op een oude blog dus hier verder

 we gaan straks een feestje  bbq want Jaap en Bjorn vieren hun verjaardag Ben nu op mijn laptop hoo dezer op mijn mobiel krijg