donderdag 3 december 2020

Hoe was op

 Twee december?

Had eerst half uur bloeddrukmeten 

Dat ging op en neer maar nooit zover na beneden van oky top.

Bleef erg hoog vreemde is dat ik altijd lage had.

Hij is zo hoog dat ik voor medicijnen moet. Maar eerst sta ik wachtlijst voor thuis te meten 

Om 1 uur naar Ilse .

We hadden wat ze vroeg een hangwijnrek gekocht met doos 6 flessen wijn. En ook voor haar had ik bus van Rituals thee.



Staat erg leuk bij haar klokzo nu lopen alleen helaas en naar de boer.

En gelopen.







4 opmerkingen:

Haba zei

Goede morgen Flo, wat een leuk wijnrek, die ronde kende ik niet. Ik hoop dat ze een geweldig jaar tegemoet gaat. Zo weer naar de jongste uit de familie, zo blijft een mens in beweging. Morgen moet ik dan echt mijn pakjes inpakken en de gedichtjes maken, maar dat laatste gaat altijd het best onder tijdsdruk.
Nu koffie en op weg, fijne donderdag gewenst.

jannie zei

Goedemorgen Floor
Mijn schoonvader heeft al zijn kinderen overleefd
Dat is wel een zegen vind ik
Wel was hij al 29 jaar alleen
Mijn schoonmoeder was 68 toen ze overleed
Vanmiddag is de begrafenis waar ik enorm tegen opzie
Bedankt voor je medeleven

Wat een leuk wijnrek Floor
Staat inderdaad mooi bij die klok
Had ze verder geen nieuws voor je?

Voor de hoge bloeddruk slik ik al tientallen jaren medicijnen
Zou wel helpen als ik wat afviel maar dat lukt me nog voor geen meter
Wel verstandig dat ze je niet gelijk aan de medicijnen doen

Knap dat je in je eentje hebt gelopen
Hier komt er het op het moment niet van

Fijne donderdag Floor
Liefs Jannie

jannie zei

Goedemorgen Floor
Bloeddruk meten is altijd een momentopname
Misschien was je te gespannen

Het was gisteren een mooi en waardig afscheid
Wel wat vreemd door de Coronaregels
Vooral het condoleren zonder elkaar aan te raken
Bedankt voor je medeleven Floor
Fijne vrijdag
Liefs Jannie

Haba zei

Goede morgen Flo, net wat Jannie al zegt, het is een moment opname, dus ik zou er nu niet teveel over piekeren. Ik ga zo lekker zwemmen en daarna moet ik echt gaan dichten voor het feestje van morgen. Een fijne vrijdag gewenst.

ik ben er qweer op een oude blog dus hier verder

 we gaan straks een feestje  bbq want Jaap en Bjorn vieren hun verjaardag Ben nu op mijn laptop hoo dezer op mijn mobiel krijg