zondag 3 maart 2019

Nieuwe maand nieuwe week, week 10

Ik heb vanmorgen in 2 mini's proefgereden
Maar of de koop door gaat dat weet ik niet Jaap gaat onderhandelen
Hij vind de prijs tehoog, maar hij is wel achgter gekomen de maandkosten met zo'n klein autootje.
Pppff had ik allang verteld ook Bjorn dat het allemaal best meevalt 
Dus wie weet nou als ik nu zo naar weer kijk en als morgen ook zo is dan ben ik echt niet blij weer op de fiets naar werk natuurlijk.
Ik hoop wel of andere kleine auto want ja wel dat rijd stukke lekkerder hoor 
Maar goed wat ik zei nieuw maand


Heel gezellig maar kan altijd ook zo zijn zoals vandaag 
Maar goed we zullen het beleven fijne maandag en week
 
Een update
Ja hoor wel ff gelopen door storm en wat regen
 

16 opmerkingen:

thatfullmoonguy zei

Ooo haha, dus dan stuur je een keiharde onderhandelaar, heel slim! Als ie nu maar de goede auto koopt :)
Het ziet er hier prachtig uit Florence, mooi nieuw thema heb je gekozen.
Een goed begin van de week! Maandag, bwah...

Haba zei

Goede morgen Flo, een fijne maandag gewenst, je blog ziet er mooi uit als ik er de tijd eens voor ga nemen lukt me dat vast ook wel, zo niet kan ik altijd de hulptroepen inschakelen.

thatfullmoonguy zei

Ha Florence! Ik las dat je nog steeds last hebt van die vertraging op de reacties (dat verplicht goedkeuren). Ik zie hieronder staan dat "Reacties modereren is ingeschakeld". Dus dat moet je uitschakelen, ergens in je menu, via instellingen, waarschijnlijk. Sukses....

Haba zei

Goede morgen Flo, vandaag geen dierendag, maar ik ga naar Laura oppassen, het is voorjaarsvakantie dus de kinderen hebben vrij. Mijn dochter kon vandaag geen vrij krijgen dus dan oma maar lief aankijken . . .
Een fijne dinsdag gewenst.

Haba zei

Goede morgen Flo, een fijne dinsdag gewenst.

hier gaat florence verder zei

Clemens dat zie ik dus niet heel vervelend hihih dat uitzetten

Haba zei

Goede morgen Flo, gister was lekker zonnig, maar vandaag is de zon weer nergens te bekennen, misschien vanmiddag wel weer. Voor mij een 'vrije' woensdag een kijken wat ik daarmee ga doen. Het zal wel achterstallig werk in huis worden. Maar eerst een lekker kopje koffie. Ik wens je een fijne woensdag toe.

thatfullmoonguy zei

Zooo… ff checke dan, of dat reageren al lukt nu. Trouwens wel vervelend dan weer van die knie! Sterkte daarmee en echt even rustig aan doen hoor!
Klik....

thatfullmoonguy zei

Jaaaaaa!!!!

thatfullmoonguy zei

O, en p.s.: Ik zei nog niet zo veel vanuit mijn nieuwe blog, omdat ik er nog aan moet wennen en ik ook geen nieuw gedicht heb van mezelf... En ik was er een paar dagen niet.
Dat gedicht dat er staat, heeft Luna geschreven voor Haba en mij en misschien nog wat mededichters, leuk hè?

Haba zei

Goede morgen Flo, inmiddels al weer donderdag, dus ik moet richting Aiva. Ik wens je een fijne dag toe.

jannie zei

Goedemorgen Floor

Nee ik ben niet ziek. Heb het erg druk. Twee dagen opgepast in Breda. Moest daarvoor al om 5 uur opstaan.Nu nog 3 dagen werken.Kom tijd tekort.
Fijne donderdag
Liefs Jannie

Haba zei

Goede morgen Flo, ja ik geloof dat iedereen wel is verhuisd. Maar ik moet nog steeds zoeken om alles wat leuker in te richten, daar heb ik nog geen tijd voor genomen om dat rustig te doen. Maar vandaag gaat dat er ook niet van komen. ik zie wel wanneer ik er zin in krijg.
Fijne vrijdag gewenst.

nicole orriens zei

Héé, leuk een collega hardloper : ) Goed dat je ondanks de regen gewoon hebt gelopen. Ik laat me daar ook niet door weerhouden. Meestal kun je je er prima opkleden, en als je dan thuiskomt daarna is het extra fijn.

Haba zei

Goede morgen Flo, ik kom je even een fijne zaterdag toewensen.

thatfullmoonguy zei

O wat lekker die paella! Mjammie, ik hoop dat ie goed lukt. Ik heb een tartaartje vanavond, haha.
En wat een gedoe op het werk dan, als je alles moet improviseren.. Kun je daar wel tegen of raak je in de stress? Je hebt geloof ik wel de nodige ervaring, dat scheelt!
Fijn weekend!

ik ben er qweer op een oude blog dus hier verder

 we gaan straks een feestje  bbq want Jaap en Bjorn vieren hun verjaardag Ben nu op mijn laptop hoo dezer op mijn mobiel krijg