zondag 10 maart 2019

9 maart en 10 maart 1956

Inplaats van dat mijn moeder 9 maart naar Carré ging naar The one man show van Toon Hermans

Ging mij moeder met mijn vader met de tram naar Onze lieve vrouwe

De reden was dat ik ipv 17 maart 10 maart kwam,een weekje eerder.

Mijn vader schaamde zich rot dat mijn moeder perse met de tram ipv taxi naar ziekenhuis wou.

Midden in de nacht pas kwam ik dus eindelijk



 Jaren lang heb ik het moeten aanhoren uiteraard hahahaha.

Na denk zo 20 jaar heeft ze eindelijk toch nog via haar werk Toon Hermans in Caré gezien.

Ik in de jaren 1974 ook via mijn werk en heb de hele tijd aan mijn moesje moeten denken.

Dus zoals je wil zullen begrijpen ben weer een jaartje ouder geworden. 

Vanmiddag komt Bjorn en dan eten we met zijn 3 tjes hopelijk heerlijk zelf gemaakte Paella 

Maar voor iedereen een lekkere .....

 

Fijne zondag

3 opmerkingen:

jannie zei

Lieve Floor

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
Ik wens je een hele mooie en gezellige verjaardag toe
Geniet ervan.
Dikke pakkerd van Jannie

Haba zei

Goede morgen Florence , Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag, het kaartje kan niet op je verjaardag komen omdat ze op zondag niet bezorgen. Ik had het op tijd op de post gedaan en ik hoop dat het gister al is gekomen. Maar in het weekend weet je maar nooit wat er gebeurt. Misschien komt het pas maandag of zelfs dinsdag, maar zo heb ik je toch kunnen feliciteren.
Fijne dag gewenst.

thatfullmoonguy zei

Ennn ja hoor, dat zijn nu net de dagen dat ik altijd wat achter loop :) Hartelijk gefeliciteerd Florence! Ik hoop dat je een leuke dag had, met iedereen samen, ennn dat de paella goed gelukt is haha. Taart is ook altijd goed hoor.
Is een mooi verhaal, nog steeds, van je geboortedagen! Zo denk je altijd aan Toon hè. En aan eigenwijze moeders.
Hartelijk maandag :)

ik ben er qweer op een oude blog dus hier verder

 we gaan straks een feestje  bbq want Jaap en Bjorn vieren hun verjaardag Ben nu op mijn laptop hoo dezer op mijn mobiel krijg