zaterdag 23 maart 2019

Soms heb je van die berichten

Tja wat zal ik zeggen over gisteren???
Begon van je heb boven (koffiecorner) nieuwe pin automaat je kan ook pas opleggen.

Start zelf gelijk op met kassa zoals beneden (daar werk ik tussen 5 en 6 ) 
Nou na de tweede gast deed mijn muis vreemd ik had ineens ipv 1 appeltaart 33 staan hihihih .
Na veel gerommel van mijn chef deed hij het weer was gezellig druk en ineens
ja hoor systeem er weer uit. 
Gelukkig na half uur weer terug 

En dan krijg je nieuws via mijn app. van mijn collega over haar vriend
Dat deed de vloer verdwijnen en alles doet er niet meer toe
Floortje lieverd er is niks tedoen meer enz enz
Maar dat tik ik niet
Heb antwoord gegeven en daarna met een soort lach verder alle gasten geholpen
Wat een zwarte dag voor ze eindelijk konden ze van elkaar genieten en dan nu nog zo kort.
Ik heb afgesproken wanneer ze maar willen de deur open staat en dat doen ze graag
 

5 opmerkingen:

Haba zei

Goede morgen Flo, wat een vreselijk bericht voor je collega, een mens weet nooit wat er allemaal boven zijn/haar hoofd hangt en dat is maar goed ook. Ik hoop dat ze wel van de resterende tijd kunnen genieten voor zover mogelijk.
Ik wens je een goed weekend toe, al zal die donkere wolk ook op jou invloed hebben.

jannie zei

Goedemorgen Floor

Je hoort het steeds meer om je heen.Kan me voorstellen dat dit er insloeg als een bom.
Heel veel sterkte ermee

Haba zei

Goede morgen Flo, ik kom je even een goed begin van de nieuwe week toewensen, hopelijk een week met alleen maar goede berichten.

thatfullmoonguy zei

Bah, wat een narigheid. Je verwachtte dit eigenlijk al wel, of niet? Het leven is, al met al, toch behoorlijk onvoorspelbaar. Ik hoop ook, dat ze nog heel even samen hebben; en voor ons is het maar weer de les om blij te zijn met iedere mooi moment, en de dag te plukken...
Sterkte met je vrienden.
Ik hoop dat ze je vandaag niet teveel te pakken hebben genomen wat betreft het trekken aan je armen!

Tine de Jong zei

Soms gaat het eens mis op een dag dat jij het niet verwacht en dan komt alles ook tegelijk. Nieuws wat je niet graag wilt horen en je voelt je dan ook wat verloren omdat je niets er tegen kan doen. Dagen die je niet graag ontvangt maar ook zij horen bij het leven. Ik wens en hoop dat deze dag en alle andere je wel veel mooie dagen en/of berichten zullen geven.

Dank je wel voor je bezoek aan mijn natuursite (grote woorden fotoboek)die ik samen beheer met een vriendin die net als ik houd van de natuur en alles wat erin leeft. Al zetten wij elk apart hier onze woorden met wat we beleven of ontmoeten op Ons pad. Naam staat altijd onder het schrijven.

Buiten dat heb ik ook nog een persoonlijk blog waar ook de mens, natuur en leven zijn samen geweven in woord, fotografie en films. (Gedichten en verhalen uit het Leven) Hoop je daar ook eens te mogen begroeten. Nieuwe blogvrienden ook altijd welkom. Ik zal reageren met die U.r.l en heb je in mijn leesfeed lijst gezet, zodat ik ook de nieuwe van jou ontvangt.
Wel lastig al die puzzeltjes bij jou hoor. pfff

Wens je fijn dag en dat je mooie momenten beleven mag. Hartelijke Groeten Tine

ik ben er qweer op een oude blog dus hier verder

 we gaan straks een feestje  bbq want Jaap en Bjorn vieren hun verjaardag Ben nu op mijn laptop hoo dezer op mijn mobiel krijg