woensdag 20 maart 2019

Vanmorgen op weg naar werk gestemd

Vanmorgen op weg naar werk eerst
Daarna heerlijk gewerkt met stagiaire met haar werk ik het heerlijkst
dan die van gisteren.
Daarna heerlijk Vega Goulash gemaakt
Echt lekker en men zegt enorm gezond want blijkt in paprika meer vitamine c zit dan waar dan ook 

 Tja al word ik wel met een kater wakker . Wat een uitslag voor mij vreselijk dit nooit gewild .
(Kater uitslag van de verkiezingen snik)



Maar lekker gelopen in me upie 
Zeg nou zelf toch weer prachtig
 

9 opmerkingen:

jannie zei

Goedemorgen Floor

Hier in het dorp hebben we ook een uitslag die ik niet had gewild.Maar daar keek ik niet van op. Hier regeren altijd dezelfde

Fijne donderdag
Liefs Jannie

thatfullmoonguy zei

Ha Florence, ja die voorjaarsbloemen/bloesems, schitterend hè! En ik zie nu buiten opeens een vlinder dwarrelen :) En dat is dan het positieve van deze dagen... Hopeloos die uitslag, ik schrok al toen ik de eerste peilingen hoorde. Zo rechts is het hier lang niet geweest. Nou ja, plus Groen Links gestegen.
Ik denk dat het die haat is die je noemt, en ook niet al te slim als het om het klimaat gaat. Maar, we kunnen niet meer doen dan ons best.. Ik heb in ieder geval voor het eerst, of misschien voor de tweede keer, gestemd voor de provincie en het Waterschap. Het was wel gezellig druk in ons stemburo :)

En dat was ook mijn uitstapje voor gisteren, was vermoeiend met de rolstoel, en ik moest het wel zo doen (het stemburo is redelijk dichtbij) omdat je met de scootmobiel niet uit de voeten kunt daarbinnen. Maar het is een stuk bergop, en dat ga je voelen in je armen hoor als je rolt! Maar het is weer gelukt!

Hoe gaat het met de huisvlijt intussen, bij jou? Ga je het resultaat al zien?

hier gaat florence verder zei

Ja ik had gisteravond al o😭zoiets van dit gaat echt verkeerde kant op. Ook snap ik niks wat voor woorden die man gebruikt. Men weet echt niet wat waarop men heeft gestemd. Maak me echt zorgen ook wat gaat hij doen voor Groningen en klimaat pppfffgg
Huis bedden verschoond wc schoon nu strijken
groetjes floor

thatfullmoonguy zei

Aha! Dan ligt zo'n bed weer zo lekker hè :) Ik slaap op maandag altijd het best want dan heeft mijn hulp het bed opgemaakt!

Haba zei

Goede avond Flo, ik ben weer een dagje met Aiva in de weer geweest, best vermoeiend,. nu snel mijn bed op gaan zoeken.

thatfullmoonguy zei

Wauw, wat gaaf dat je wat langer kunt slapen, vanwege je nek! Dat scheelt dus wel. Die slaap hebben we echt nodig he, dan kun je vanzelf veel meer aan, ik merk het ook wel.
Werk ze, en lief zijn natuurlijk voor de klanten :) Dan komen ze ook nog eens terug :)

thatfullmoonguy zei

CBO pasta.. nooit van gehoord. Ik hou meer van tortellini :)

Haba zei

Goede morgen Flo, een fijne vrijdag gewenst ik krijg het weekend bezoek dus zal ik misschien een tijdje geen pc opstarten.
Fijn weekend gewenst.

thatfullmoonguy zei

Ha Florence, nou ik hoef niet te googelen om te lachen, ik moet om jou al lachen haha :) Positief bedoeld natuurlijk! Ja het was een grapje :) Zo hebben we allebei een dagje met humor, haha.
Fijn weekend!

ik ben er qweer op een oude blog dus hier verder

 we gaan straks een feestje  bbq want Jaap en Bjorn vieren hun verjaardag Ben nu op mijn laptop hoo dezer op mijn mobiel krijg