zaterdag 27 april 2019

27-april koningsdag Purmerend

Goedemorgen op deze helaas regenachtige Koningsdag
Eerst ga ik lekker  televisie kijken zoals altijd
Ik heb al oranje nagelak op hihihi en heb grappig blouse  

En in de middag naar de koemarkt 

Hopelijk word weer in heel Nederland stukker beter als hier nu
fijne Koningsdag iedereen.
Uiteraard zal ik vanavond meer foto's plaatsen 
Nou het is er 1 foto en je ziet nog niet de mensen massa want die staan allemaal onder parasollen net als wij hihihi
Foto van mij met Ilse Bjorn's vrienden Bjorn was er niet Ilse te druk Jaap???? even weg
 

3 opmerkingen:

Haba zei

Goede avond Flo, hier is het wel droog geweest, maar er stond een koude wind. Ik ben dan ook niet naar het sportveld gaan kijken, mij te frisjes. Ik heb naar de tv zitten kijken en meer niet.
Ik wens je nog een fijne avond toe, als je nog gaat feesten, drink niet teveel oranjebitter, want dan moet Jaap je naar huis dragen ;)

Haba zei

Goede morgen Florence, het is geloof ik nog lang onrustig geweest in de feesttent hier op het sportveld, maar ik ben lekker gaan slapen.
Nu ik wens je een fijne zondag toe, hier is het nog grijs maar het regent in ieder geval niet.

jannie zei

Goedemiddag Floor.

Leuke blouse heb je aan.
Ik heb het jammer genoeg allemaal gemist op de tv
Wij moesten snel de boodschappen doen
De kinderen kwamen onverwachts en zijn blijven eten
Was erg gezellig
Nu even bijkomen
Morgen en woensdag weer oppassen
De rest van de week werken
Fijne zondag nog
Liefs Jannie

ik ben er qweer op een oude blog dus hier verder

 we gaan straks een feestje  bbq want Jaap en Bjorn vieren hun verjaardag Ben nu op mijn laptop hoo dezer op mijn mobiel krijg