zondag 21 april 2019

Eerste Paasdag er lekker opuit en opdate op 2 de paasdag

We gingen met Bjorn en Dien en Jaap.
Ik reed eerst naar Assendelft daar is een bunker te bezichtigen.Helaas pas in mei dus.
Toen door naar Wijk aan Zee 
Zoals je ziet niet echt druk daar
Heerlijk rustig lekker aan lopen ergens even wat lunchen dacht gewoon broodje kaas maar was een hele grote lunch.
Daarna naar de grote schelp als je daar zit dan hoor je de zee en de branding Nou nee dus wind stond verkeerd hihih.Toen de duinen in

Best interessant met alle bunkers daar  
Voor je weet is het weer tiet voor richting huis
Maar eerst foto van ons alle

En deze zeer apart stairs way to heaven 
Morgen dagje wassen en rustig aan  

Dag 2 tja ik had nog wat was en strijkwerk 3 totaal dus had genoeg te doen.
Maar omdat Jaap aan werk was en ik de auto kon ophalen ben ik na snoeiwerk naar tuincentrum geweest.
De eerste kleine vijvertje was blubberig dus heb ik eens wat aangedaan na 2 jaar zo uit zag
 de3 oude was teil ook wat zuurstofplantjes in gedaan 
En er zit nog genoeg onder water moet weer opkomen 
O ja dat staat er al hahaha

Morgen mag ik met auto naar werk dus lekker makkelijk 
 


 

8 opmerkingen:

jannie zei

Goedenavond Floor

Wat een rust daar en wat mooi.
You was lucky I think.
Hoorde dat het naar de stranden filerijden was
Wij waren bij de molens waar het ook erg druk was

Ik moet de hele week werken behalve de woensdag. Dan ga ik oppasseb
Dus de week is weer goed gevuld
Morgen nog even chillen denk ik
Fijne avond
Liefs Jannie

Tine de jong zei

Gisteren zijn we wel even weggeweest voor een kleine wandeling en vandaag heerlijke rustdag voor ons samen. De ene keek tv hier en ik kroop de pen in voor mijn blog(s)- te voorzien van wat woorden die nog uitgewerkt moesten worden en ook die dus even mijn aandacht vroegen en ook beiden blogs heb geplaatst na lang werken eraan. Wijk aan zee ben ik vaak geweest vroeger, maar had toen nog geen internet en de foto's zijn wat verwatert na jaren. Staat nog wel op mijn lijstje. Maar door het zand dwalen richting de zee is niet meer ons ding. Wij zaten vele jaren achtereen ook in hotel Kijkduin omdat we in Wijk aan zee ook eens op die mooie rommelmarkt stonden op het grote veld en was toen net zo handig om daar wat dagen te vertoeven om te genieten van strand en omgeving. Want het was knap ver van ons vandaan. Je schrijven bracht mij dus weer even naar de goede oude tijd.

Fijn dat jullie dag zo gezellig was. Geniet maar van de mooie momenten die nog komen gaan. En ja de omgeving waar je eerdere reactie over ging van Jannie is ook wel mooi al veranderd er teveel voor mij daar. Uit die omgeving kom ik oorspronkelijk vandaan.Als ze het tenminste over de allerbekendste molens had. Groetjes Tine en het gaat met mij wel hoor. Men moet soms de stapjes langzaam doen en dan kom je ook wel waar je wilt wezen. L.G Tine

Tine de Jong zei

Sorry ik bedoelde dus Fletcher Hotel-Restaurant Zeeduin.

Haba zei

Goede morgen Flo, hier zijn de kinderen en kleinkinderen gister geweest, heel gezellig lekker gebruncht hier buiten in de tuin onder de bomen, want in de zon was het te warm.
Ik wens je een fijne maandag toe.

Haba zei

Goede morgen Flo, ja gewoon naar de dieren toe, morgen moet ik wel de hele dag op Laura passen want die heeft vakantie deze week, dus oma moet vroeg aanwezig zijn en niet pas om twee uur. Deze vakantieweek is voor mij dus extra druk hahaha.
Een fijne dinsdag gewenst vandaag.

Haba zei

Goede morgen Flo, ik heb vandaag vrij, omdat mijn dochter met haar gezin een weekje in een huisje bij de Beekse Bergen zit. Dus geen oppasdag vandaag. Het was een last minute, dus voor mij een onverwachte vrije dag.
Gisteren heb ik hier het gras nog gemaaid dus nu even lekker freewheelen het zonnetje schijnt nog en de verwachte regen mag van mij wachten tot vanavond.
Ik wens je een fijne woensdag toe.

thatfullmoonguy zei

Ha Florence! Aha, dus het was en wordt uit en thuis, overal gezellig :) Gaaf dat je er op uit kon met pasen! Ik was lekker rustig thuis en we hebben een eitje gegeten :)

Ik lees net dat je flink veel gaat werken, piew... Ik snap wel dat je wel wilt helpen, maar hou het in de gaten hè. Als jij ook overwerkt of ziek bent.... wat dan? Ik denk dat er dan echt paniek in de tent is hè.
Nou ja, veel sukses ermee!

jannie zei

Goedemorgen Floor

Het regent hier. Ziet er donker en triest uit buiten. Jammer hoor.
Moet je nu vandaag ook werken?
Wij hebben vandaag even niks. Ja de boodschappen.
Wens je een mooie Koningsdag Floor
Liefs Jannie

ik ben er qweer op een oude blog dus hier verder

 we gaan straks een feestje  bbq want Jaap en Bjorn vieren hun verjaardag Ben nu op mijn laptop hoo dezer op mijn mobiel krijg