zaterdag 18 mei 2019

Leuke teksten gevonden op Pinterest

Deze voor in de avond


 En deze voor nu vandaag



 Zeg waarom zijn alle deuren op slot🤔. Waarom mag ik niet naar buiten???? 🤔 🤔 🤔
Omdat je naar dierenarts moet samen met Levi Jessie

Bjorn KNUTZEN BEIDE GEZOND prikken gehad
En ja rekening


 Eerst boodschappen doen half 10  met Levi en Jessie vechten voor in de reisbak tedoen 11 uur nbij de dierenarts zijn. Voorfun jaarlijkse prikken
En gezprek over een Beagle uit Labatorium te nemen .
Goed gesprek gehad over Beagle nemen.In vakantie gaan we er in verdiepen enz enz
En later op de dag komt Bjorn en een gezamelijke vriendin met haar zoontje op visite en bbq. 
Iedereen fijne weekend

4 opmerkingen:

Haba zei

Goede morgen Flo, ja weer weekend, en ach zo heb je wat te doen en hoef je je niet te vervelen ;) Maar als je beiden werkt, komt het vaak allemaal in het weekend, dat weet ik nog goed. Als je elkaar meehelpt is het zo gebeurd nietwaar? En met zijn tweetjes in huis (of voor mij alleen) wordt het ook niet erg rommelig natuurlijk.
Ik wens je een fijn weekend toe.

Haba zei

Molly moet maandag naar de dierenarts voor haar prikken, ik heb het haar maar niet verteld anders is ze ergens helemaal verstopt. Het is niet haar favoriete uitje :(

Tine de Jong zei

Weekend is er om dingen te doen die doordeweeks wat zijn blijven liggen en nu heb ik dat lijstje weer afgewerkt. Mooie eerste gedachte die je vond en wens je ook nog gezellige avond en voor morgen een heerlijke dag. Voor mij morgen een rustdag en dus heerlijk genieten van de zon, want ook deze neemt later in nieuwe weer weer enkele snipperdagen.

Haba zei

Goede morgen Florence, een heel fijne zondag gewenst.

ik ben er qweer op een oude blog dus hier verder

 we gaan straks een feestje  bbq want Jaap en Bjorn vieren hun verjaardag Ben nu op mijn laptop hoo dezer op mijn mobiel krijg