zondag 12 mei 2019

Stukje van mijn zoon van facebook

Wat een terug reis.
7 levens gered 😍
Ik rij op de A7 naar huis en zie een ganzen familie op de vluchtstrook.
Ze willen oversteken.
Mensen rossen met 130 over de snelweg.
Ik aarzel niet en ros met 150 terug alarmlicht en aan en rem af zet mijn auto op de vluchtstrook en zet het verkeer stil.
Helaas vlogen de ouders weg en waren de jonkies de weg kwijt.
Ze liepen los op de A7 gelukkig was er nog een man die ze ook ging redden.
Alle 5 de kuikens naar de opvang gebracht 😁😍
Ik sta nog te shaken gelukkig zijn er geen gewonden gevallen.

Bijzonder kind toch die van mij. 
Vandaag gaat hij kijken bij opvang hoe het met ze gaat.

Vervolg van vandaag nu.


Bjorn Knutzen Yes ff bij de Ganzen kuikens geweest.
Er was er al 1 en mijn 5 kuikentjes zijn er bij gezet.
Ze maken het en groeien als kool :)

Wat een bazen!
Geen fotobeschrijving beschikbaar.

8 opmerkingen:

Tine de Jong zei

Ik vind het geweldig als men stopt om dieren te redden en ik vond dit dan ook een heel mooi blog. Wel jammer van de moeder en soms komt ze ook terug. Ik hoop dat de kleintjes goed groeien en dat ze dan dit avontuur ook weer snel vergeten. Groetjes, Tine

Haba zei

Goede morgen Flo, je hebt geweldige kinderen, misschien ook omdat jullie ze met liefde hebben opgevoed. Goed gedaan Björn ieder leven telt.

Haba zei

Goede morgen Flo, vandaag voor mij weer beessiesdag dus dat wordt weer kattenbakken verschonen en kamertjes soppen. Een fijne dinsdag gewenst.

jannie zei

Wowwww wat een gave aktie van je zoon Floor.Een kanjer hoor.
De monteur al geweest?
Zal je altijd zien.Ga je vroeg je bed uit komen ze pas laat
Heb ik hier ook al meer dan eens meegemaakt
Ik werk vandaag nog en heb dan al weekend
Lang weekend want moet volgende week dinsdag pas weer
Fijne woensdag Floor
Liefs Jannie

Haba zei

Goede morgen Flo, dat was dus erg vroeg op vandaag. Vaak zeggen ze dat ze 's ochtends komen dat kan dan variëren van acht uur tot twaalf dan durf ik de deur niet uit tot ze geweest zijn. Maar ja het is niet elke dag gelukkig dat je op een monteur moet zitten wachten. Vanmiddag weer naar Laura, lekker buiten spelen (zij) en in de tuin zitten (ik)
Een fijne woensdag gewenst.

thatfullmoonguy zei

Ha Florence! Sodeju wat een toestand op de weg!

En dan moet je snel beslissen hè. Maar ja, wat is het beste? Het klinkt nl. alsof het voor hem en het verkeer wel gevaarlijk was wat hij deed... maar goed, anders was het ook gevaarlijk geweest, als ze de weg op sjokten. Lastig!
In ieder geval wat beestjes gered; en inderdaad, er zit een goed hart in die jongen :)

Ik las dat je morgen gaat koken voor je vriendin en zoontje, leuk! Ik hoop dat het goed lukt! En dat het gezellig is natuurlijk.

Heb je nog iets van het songfestival tot nu toe gezien? Wij deden het best goed hè. Oei, als je nu zaterdag maar kunt kijken...

Fijn weekend!



Haba zei

Goede middag Flo, ik heb weer een uur gezwommen en daarna de boodschappen gehaald, op de terugweg kom ik toch langs de supermarkt. Zo nog even wat drinken en lekker niksen tot ik mijn avondeten moet maken, voorlopig heb ik nog geen trek dus dat zal nog wel een tijdje duren voor ik daaraan begin. Inmiddels heb ik wel weer een logje neergepoot.
Nog een fijne avond gewenst.

thatfullmoonguy zei

O jaaa Prime Suspect is een goede serie! Maar ja die heb ik jaren geleden al helemaal gezien. En ik vind dit zo'n serie die je niet steeds opnieuw kunt zien, als je de afloop al weet. Soms wel jammer hoor. En er komen steeds meer van die series die je al kent, als je ouder wordt!

Ja bizarrrr wat vorig jaar gewonnen heeft op het songfestival. Maar toch vind ik het vaak wel zo'n beetje kloppen. Kijk als zoveel miljoen Europeanen op een liedje stemmen, zit er altijd wel iets goeds in, denk ik. Alleen, soms is dat het liedje en soms alleen de show.

Fijne avond hè!

ik ben er qweer op een oude blog dus hier verder

 we gaan straks een feestje  bbq want Jaap en Bjorn vieren hun verjaardag Ben nu op mijn laptop hoo dezer op mijn mobiel krijg