vrijdag 21 juni 2019

Belangrijk Hitteplan


12 opmerkingen:

Haba zei

Goede morgen Flo, leuke conference om de dag vrolijk te beginnen :)
Nou de bodem was op 1.30 gekomen en verder ging het niet, maar je kunt dan wel zwemmen gelukkig. In Juli is het bad dicht voor renovatie, (tegels vervangen etc.) dan zou de bodem ook verder worden bekeken. Ach er was in ieder geval goed te zwemmen dus dat is dan even geen probleem.
Ik ben nu aan het denken wat ik met mijn verjaardag zal doen, ik word 70 dus wil ik iets aparts verzinnen. Niet alleen koffie met gebak en gezellig borrelen in de tuin maar iets anders. Het is altijd lastig want je hebt visite van verschillende leeftijden, van Aiva tot mijn zus (79) En het moet voor iedereen leuk zijn natuurlijk.
Nou ja we zien het wel, nu eerst aan de koffie. Ik wens je een fijne zaterdag toe.

Haba zei

Goede morgen Florence, ik heb je mail beantwoord, bedankt dat je mee hebt gedacht.
Ik wens je een fijne zondag toe.

jannie zei

Goedemiddag Floor

Had hem al eens gezien maar was weer even leuk om naar te kijken.
Hier is het nog goed uit te houden. Alleen in de loggia is het nu erg warm
Glazen pui helemaal weggeschoven zodat er nu wat wind naar binnen komt

Nog druk aan het klussen? Is nu wel warm om wat te doen he
Het wordt de komende dagen nog erger
Dinsdag, donderdag en vrijdag werken.
Voor mij een rustige week als er niets veranderd
Fijne zondag nog Floor
Liefs Jannie

Haba zei

Goede morgen Flo, ja lekker zwemmen, het enige nadeel is, dat de parkeerplaats geen schaduwplekken heeft, dus als je opgefrist buiten komt, kun je zo weer een warme auto in. Nee ik heb geen airco in de auto , dus dan maar de ramen open zetten.
Zie je koel te houden, ik wens je een fijne maandag toe.

thatfullmoonguy zei

Hoi Florence! Ben er geloof ik weer:) Ik schreef al bij Haba, het was weer een ernstig geval van voorjaarsmoeheid; nou ja als je chronisch ziek bent en er is altijd iets, dan kun je er soms ècht moe van worden, je weet het wel hè. En dat was het dit keer en het duurde nogal lang.

Dankjewel voor je berichtjes in de tussentijd, ik heb ze wel gezien hoor :) Toch wel leuk als er aan je gedacht wordt. Ik ga nu direct een nieuw gedicht plaatsen, en ik hoop dat ik dan weer wat vaker blog. Ik zal ook jouw logjes nog bijlezen, ik heb al wel iets ervan gezien, leuk! Goed dat de vakantie mooi was. En goed dat je kon stoppen in Hazeldonk!!! Dat is nou genieten van het leven, en het leven op de weg :)

Groetjes en sterkte met de warmte!

Haba zei

Goede morgen Flo, vandaag weer naar het asiel, dat zal warm werken zijn want er is een plat dak met veel metaal erin verwerkt. Maar goed , ik heb geen bontjasje aan zoals de katten. Ik wens je een fijne dinsdag toe.

Haba zei

P.S. Nou Flo, die reactie bij mezelf was bedoeld voor iemand anders zijn blog, ik zette die per ongelijk bij mezelf neer en dat sloeg natuurlijk nergens op vandaar dar ik de reactie heb verwijderd. Daarna heb ik hem wel op het goede blog neergezet :)

thatfullmoonguy zei

Haha, ik zie dat er meer mensen zijn die die leegte bij Haba zagen. De 23e om 23.23u... mysterieus toch?

Dankje voor je reaktie Florence. Ja dat zijn gekke momenten en dan is het de kunst om te denken, "loslaten en doorgaan!" Lukt meestal wel hoor.

Gek is dat hè van die hitte, die komt altijd net als er heel veel dingen zijn waar je druk mee bent, zoals bruiloften, verjaardagen... Jee en dan moet jij ook nog werken natuurlijk. Probeer je rust in ieder geval te vinden hè.. en ook genoeg drinken! Nou ja je weet wel.
Ik probeer helemaal niets te doen, dat werkt wel een tijdje maar ja dan zijn de boodschappen op :)

Haba zei

Goede morgen Flo. Gister was het warm bij de dieren ik was bij dat ik geen bontjasje aan had zoals de katten ;)
Maar omdat het asiel heel dicht aan de kust is was er gelukkig een beetje wind, niet veel en geen frisse wind , maar toch voelt het dan een beetje minder heet. Maar dat zal vast wel tussen de oren zitten.
Ik wens je een fijne woensdag toe, vanmiddag naar Laura en verder maar weinig uitvoeren. Nu vervuil ik in mijn eentje niet erg veel in huis, dus een dagje (of meer dagen) niet poetsen valt niet op misschien wel hier en daar een plukje kattenhaar, want Molly laat haar vachtje wat uitvallen denkelijk door de warmte.
Ik wens je een fijne woensdag toe.

thatfullmoonguy zei

Ooooja.. dat heb ik ook wel als die dingen op tv komen. Ik vind dat op zich wel goed hoor, ik denk dat er elke keer mensen zitten te kijken die het herkennen en er dan eindelijk ook wat over durven te praten. Ik heb zelf al zo vaak naar dergelijke programma's en gesprekken gekeken, dat het niet echt een probleem is, maar in het begin kwam er wel wat los door de Oprah Winfrey show.. Kon jij het een beetje kwijt bij Jaap, toen het weer bovenkwam?

Haba zei

Goede morgen Flo, straks weer zwemmen. lekker met dit weer, heowel het hier al aardig is afgekoeld. Ik wens je een fijne vrijdag toe.

thatfullmoonguy zei

Ennnn... nu maar hopen dat je de warmte op het werk weer hebt overleefd! Tijd voor een ijsje?

ik ben er qweer op een oude blog dus hier verder

 we gaan straks een feestje  bbq want Jaap en Bjorn vieren hun verjaardag Ben nu op mijn laptop hoo dezer op mijn mobiel krijg