zaterdag 29 juni 2019

hittenplan 2

Na dag werken in temperatuur van 33 ,34 graden dan voelen de voetjes  na 9 uurtjes werken wel pijnlijk aan.
Dus vroeg ik aan collega van als je nou voetenbad ziet denk aan mij. Na 10 minuten hoorde ik mijn naam en kwam ze met een aan en ja leuke prijs 2,50 hahaha.
Dus zo zat ik na eten dus
Het is enorm lekker maar bleef helaas pijnlijke enkels houden 
Dus hele avond beentjes omhoog gezeten.
Nu voelen ze heerlijk aan. 

Maar voor hoelang??
Kwart over 4 word ik door de bruidspaar opgehaald voor feestje op werk . 
Is van 5 tot 7 uur 
Fijne weekend

3 opmerkingen:

Haba zei

Goede morgen Flo, dat ziet er inderdaad lekker uit als je vermoeide voeten hebt.
Nu is de temperatuur wel wat gezakt en ik heb vannacht behoorlijk geslapen gelukkig.
Ik wens je een fijne zaterdag toe.

jannie zei

Goedemorgen Floor

Lijkt me heerlijk zo'n voetenbad met dit warme weer en na een dag hard werken.
Ik heb zittend werk en wat de warmte betreft is het goed te doen op mijn werk
Na alle ellende van de afgelopen weken kom ik amper aan mijn uurtjes.
Maar ik vind het wel even best zo.
Nog een week werken en dan heb ik 2 weken vakantie. Ben ik wel aan toe
Het vertrouwen in mijn leidinggevende en een collega is helemaal weg
Werk echt niet met plezier op het moment. Maar ik gun ze het plezier niet dat ik opstap.
Ze willen van de oudjes af en dat is goed te merken.
Werkse en heel veel plezier vanmiddag
Liefs Jannie

Haba zei

Goede morgen Florence, ik heb net de achterzijde van mijn huis weer afgesloten tegen de zon, voor blijven de ramen nog even open, tot er meer warme dan frisse lucht binnenkomt. Ik wens je een fijne zondag toe.

ik ben er qweer op een oude blog dus hier verder

 we gaan straks een feestje  bbq want Jaap en Bjorn vieren hun verjaardag Ben nu op mijn laptop hoo dezer op mijn mobiel krijg