maandag 17 juni 2019

En dan weer thuis wat bij gewerkt

Half 7 vertrokken we  
En zeker anderhalf uur door de wolken gereden wat een mist zeg soms zag je echt niks 
Tot Parijs reed ik daarna Jaap ging netjes niet zo druk maar toen .Wouw wat een drukte zeg file's en file's. Voor Lille heb ik gereden en dat viel eigenlijk wel mee.
Maar in België niet meer ook veel file's .
En waarom die file's waren weet ik niet .
En voordeel dat ik reed was dat ik bij Hazeldonk kon stoppen voor een overheerlijke kroket


Dat wil Jaap nooit die wil door naar huis maar nu heeft hij niks tewillen hahahahahah

En ja wat waren de katten wil blij vooral Levi die heeft de hele nacht weer bij me gelegen (voordeel ik slaap beneden )bovenop me van je mag niet meer weg.
En ja eerst boodschappen doen en vanmiddag met Ilse bij sleutel overdracht van haar appartement aanwezig zijn dan gaat se haar nieuwe stulpje aan ons laten zien.
Vrijdag ga ik haar helpen morgen kan ik niet ivm tja werk

4 opmerkingen:

Haba zei

Goede morgen Flo, fijn dat jullie weer veilig thuis zijn. Eigenlijk onzin want ongelukken gebeuren het vaakst gewoon thuis. Maar ik heb nog altijd in mijn hoofd dat lange autoreizen ook gevaarlijk zijn. Gek eigenlijk, want wij reden ook einden wanneer we op vakantie waren, vaak naar Portugal en ook in Frankrijk hebben we alle hoeken van dat land gezien (nou ja niet alles natuurlijk )
Ik wens je een fijne maandag toe, voor mij wordt het hopelijk wel zwemmen, afgelopen vrijdag kon het niet omdat de bodem van het bad vast zat.

jannie zei

Goedemiddag Floor

Weer veilig thuis. Zo doe je wel wat rijervaring op.
De katten ook weer helemaal gelukkig

Hoe was het nieuwe stulpje van Ilse? Moet er veel aan gedaan worden?

Wens je nog een hele fijne maandag
Liefs Jannie

Haba zei

Goede morgen Flo, waarom zouden twee slaapkamers vreemd zijn? Veel mensen willen juist een extra slaapkamer ivm logees of als kantoortje aan huis. Fijn dat ze nu weer een nieuw begin heeft waar geen herinneringen aan kleven. Ze kan met een schone lei weer verder.
Gister konden we wel zwemmen, maar de bodem zat vast op 1.30 m en dat is wel tamelijk ondiep natuurlijk. Binnenkort in de zomervakantie zal er een tijd zijn dat het bad dicht is dan gaan ze de tegels vervangen en ander onderhoud plegen. Als het een warme zomer wordt kan ik dan wel in zee zwemmen, maar dat is meestal maar even en geen uur lang baantjes zwemmen. Ach wat meer gaan wandelen dan maar voor de noodzakelijke beweging.
Vandaag niet naar de beessies, maar straks naar de tandarts toe.
Ik wens je een fijne dinsdag toe.

jannie zei

Goedemiddag Floor

Wat fijn dat Ilse haar nieuwe stulpje zo goed bevalt.Heerlijk dat zonnescherm hoor.Wij hebben die hier overgenomen van de vorige bewoners. Was nog als nieuw. Nu genieten we er volop van. En ik heb ook 2 toiletten hier in het appartement.Ook eentje in de badkamer. Dat is soms best wel eens makkelijk hoor hahaa.. Heel veel succes plezier met schilderen en behangen.

Ik heb vandaag gewerkt. Morgen vrij en dan gaan we naar de kids. Die zitten een week in Villa Pardoes. Die hebben daar de tijd van hun leven.

Fijne avond Floor
Liefs Jannie

ik ben er qweer op een oude blog dus hier verder

 we gaan straks een feestje  bbq want Jaap en Bjorn vieren hun verjaardag Ben nu op mijn laptop hoo dezer op mijn mobiel krijg