woensdag 12 juni 2019

Vakantie

Het weer is niet echt lekker geweest tijdens vakantie.Beetje droog beetje zon maar paar dagen echt in de tuin verbleven en dan bedoel ik ontspannen met boek en eten.
Hier artikel over wat ons aan hart gaat en wie weet wij iemand bij ons kan verwelkomen.
 

Senna, Mika en Silke hebben de dierproeven overleefd en zijn nu op zoek naar een baasje

‘De enige garantie die we van het lab krijgen is dat ze gezond uit de eventuele proeven zijn gekomen. Bij de minste problemen laten ze ze immers inslapen.’ Beeld Sjaak Verboom
Het voornemen is om Nederland vanaf 2025 proefdiervrij te maken. Voor dieren die de proeven overleven, wordt intussen een nieuw onderdak gezocht.

Zo enorm triest dit ik zie zo Pepper voor me dus als we terug zijn nemen we kontakt ze hebben al veel gegevens van ons.Maar je krijgt ze niet zomaar mee.
We zullen zien 

5 opmerkingen:

Haba zei

Goede morgen Flo, dat wordt vast moeilijk kiezen voor je, je zou ze alle drie wel mee willen nemen denk ik.
Een fijne donderdag gewenst.

jannie zei

Goedemorgen Floor

Iets om naar uit te kijken dus.
Er is hier gisteren ontzettend veel water naar beneden gekomen. Niet normaal meer.
Bij jullie ook niet al te best weer las ik. Maar je hebt het wel gezellig gehad.
Vandaag en morgen nog werken en dan weer weekend.
Kinderen gaan morgen naar Villa Pardoes.
Wordt zondag een rustige vaderdag dan denk ik.
Fijne donderdag Floor
Liefs Jannie

Haba zei

Goede morgen Flo, hier weer boodschappendag maar ik zal toch ook wat in de tuin moeten doen, alles schiet te ver door dus de snoeischaar komt tevoorschijn, zolang het maar droog is, want in de regen ga ik niet aan de gang.

Haba zei

Goede morgen Flo, ik ben na het boodschappen doen gister even bij een vriendin langs geweest, dus van de tuin is niet veel meer gekomen (schandalig natuurlijk ;) )
Op het ogenblik regent het dus ik blijf even binnen, misschien knapt het later op de dag op, we zullen wel zien. Ik wens je een veilige thuisreis.

jannie zei

Goedemorgen Floor

Alweer onderweg naar huis denk ik
Wat gaat dat snel he
Goede reis en welkom thuis
Liefs Jannie

ik ben er qweer op een oude blog dus hier verder

 we gaan straks een feestje  bbq want Jaap en Bjorn vieren hun verjaardag Ben nu op mijn laptop hoo dezer op mijn mobiel krijg