maandag 3 juni 2019

Zondag 2-06-2019

Zondag hadden we wat  brocante's afgezocht de eerste bij Camping Lacde Parisot
Voor we huis hadden hebben we daar jaren gezeten .

 Hebben we bestek gekocht.


Daarna naar Ville france.
En daarna Villeneuve.
Op de terug reis tjonge jonge ben ik over een 2 meter slang 🐍 gereden. Tja ff uitkijken hé dom beest ook. Zo nu bbq aan en we gaan lunch-dineer doen.
 Maar nu nog een vraag.
"Hoe leer ik een duif mooi fluiten, word gek van zijn eentonig geluid

Zo dat was de zondag heerlijk gegeten nee geen slang maar gewoon lekker karbonaadje met salade en flute brood.
 Vandaag heeft Jaap nog een leuke tripje voor me maar eerst nog even stukje snellopen .

Ach ach wat naar Martine Bijl had nog zo gehoopt ze beterde werd en wat hoorde we ze verleden week donderdag was overleden.
Wat heb ik van haar genoten van haar typetjes en Zonnetje in huis,Holland bakt enz enz enz  
 

8 opmerkingen:

jannie zei

Goedemorgen Floor

De slang gelijk maar op de bbq gelegd? Hahaa....
Ziet er heel mooi uit daar.

Ik ben al 3 dagen aan het snotteren. Hoef deze week alleen de vrijdag en de zaterdag te werken
Maar dat kan zomaar veranderen. Op de tafel komt geen kleed. We hebben hem nu 2 keer in de olie gezet. Is nu nog warmer van kleur geworden. Ben er heel blij mee.


Ga nu aan de poets in de badkamer
Fijne dag nog Floor
Geniet ervan
Liefs Jannie

Haba zei

Goede morgen Flo, tja zo'n slang is niet voorbereid op snelverkeer vrees ik. Maar ja je hebt hem niet expres overreden neem ik aan. Hier is de dag vandaag grijs begonnen, maar het weekend was prachtig weer eigenlijk te warm voor de tijd van het jaar, dus daar volgt straks wel weer minder mooi weer op, denk ik tenminste.
Ik ga zo natuurlijk weer fijn zwemmen daar is het altijd mooi weer binnen ;)
Een fijne maandag gewenst.

Haba zei

Goede morgen Flo, hier is het weer beessiesdag , maar ik ben benieuwd wat je lief voor je in petto heeft :)

Tine de Jong zei

Mooie bestek heb je gekocht op de brocante markt. Soms kan je het wel treffen dat je iets moois er ziet. En ja wel verdrietig over de slang die je overreed. De slang is snel maar het verkeer is soms sneller en dat geeft de natuur vaak een flinke knauw.

jannie zei

Goedemorgen Floor

Ja ik ben er ook van geschrokken. Kwam wel heel onverwachts
Mooi bestek set heb je gekocht Floor

Ik ga zo naar de huisarts. Heb de hele nacht niet kunnen slapen door pijn op mijn borst.
Heb dat wel vaker maar nu was het wel heel erg. Hopelijk komt het alleen door de stress.
Ben ook 10 kilo te zwaar. Misschien nu maar eens een serieuze poging wagen om af te vallen

Fijne dinsdag Floor
Liefs Jannie

Haba zei

Goede morgen Flo, vanmiddag weer naar Laura, nu wel iets vroeger omdat ze vrij is vandaag en mijn dochter heeft vanochtend ook vrij, dus ik moet er nu om twaalf uur zijn.
Het heeft hier wel hard geregend en een paar donderklappen, maar ik zag op het ontbijtnieuws dat het verderop in het land veel erger had gespookt. Veel schade door omgewaaide bomen en zo, maar hier niets van dat alles alleen een hoop regen, dat was het dan wel.
Ik wens je een fijne woensdag toe.

jannie zei

Goedemorgen Floor

Volgens de huisarts zijn het spanningen. Gisteren een hartfilmpje gemaakt en dat was goed. Wel was de bloeddruk te hoog. Vanmorgen bloed wezen prikken. Denk volgende week pas de uitslag. Heb nu ook nergens meer last van. Goed geslapen vannacht.Heb de laatste weken ook wat spanningen op mijn werk.Teveel om even hier op te schrijven. Het lijkt wel een soap. Komt er toch op neer dat ik altijd aan het kortste eind trek. Ze willen van ons ouderen af. Wordt daar erg onzeker van. Probeer het nu van me af te zetten. Wil rust en weer met plezier kunnen werken. Word zo onrechtvaardig behandeld. Werk op het moment ook niet extra. Trek dat even niet.Ach het is overal wat Floor. Maar ik deed mijn werk echt met plezier. Dat moet weer een beetje terug komen. Mijn leidinggevende is er eentje met 2 gezichten. En dan ook nog een collega die ik vertrouwde maar totaal niet te vertrouwen is. Ze staan glashard in je gezicht te liegen bah...

Fijne woensdag Floor
Liefs Jannie

Haba zei

Goede morgen Flo, vandaag weer naar de kleinste toe, ik ben benieuwd wat ze allemaal weer heeft bijgeleerd in de week dat ik haar niet heb gezien.
Ik wens je een fijne dag toe daar in je Franse woning.

ik ben er qweer op een oude blog dus hier verder

 we gaan straks een feestje  bbq want Jaap en Bjorn vieren hun verjaardag Ben nu op mijn laptop hoo dezer op mijn mobiel krijg