donderdag 6 juni 2019

Weer nieuwe blog met nieuwe verhalen

We hadden geen plannen dus Jaap ging bij kippentuin 
boomstronk er uithalen.
Met 3 poot op gehezen de kippen zijn enorm nieuwsgierig er zijn er stuk of 12 a 14 en die zijn er als kippen erbij.

Ik heb toen brood gebakken en omdat ik weer zoveel kersen heb gekregen maar een taartje gebakken 
Met de spullen die ik hier had en jawel nog lekker geworden ook. Ja zijn kersen die men ziet hihi


Ook makkelijk voor vandaag dan krijg ik visite van Alfons en Marijke(zij hadden jaren geleden camping Lac de Parisot)
Vandaag misschien even over de markt en boodschappen doen 

4 opmerkingen:

Haba zei

Mmmmmmmmmmmmm kersentaart, daar had ik wel een stukje van gelust , maar het is te ver om even langs te komen voor een stukje taart. Hij ziet er in ieder geval heerlijk uit en jullie zullen er wel van hebben genoten.

jannie zei

Goedemorgen Floor

Dat ziet er heerlijk uit.Maar voor mij even niet. Doe weer een poging om wat af te vallen.
Vandaag en morgen werken en dan dinsdag weer. Een kort weekendje dus.

Geniet van je vakantie Floor
Liefs Jannie

Tine de Jong zei

Kersentaart , jammie dat ziet er heel lekker uit. Wellicht eens een tip om ook het recept eens te delen hoe jij het had gemaakt?? En met een heerlijke wijntje erbij zal dit vast en zeker lekker smaken. Fijne vakantie wens ik je en stuur wat zon hierheen want dat hebben we nog een beetje te weinig.

Haba zei

Goede middag Flo, ik heb inmiddels mijn baantjes weer getrokken en thuis nog een paar dingen gedaan. Nu bedenk ik dat die kippen waarschijnlijk op de wormen uit zijn die misschien gelijk met de stronk omhoog zijn gekomen.
Het wordt hier wat donker, maar ik ben benieuwd of er ook behoorlijk wat regen gaat vallen, dat kan de tuin (ondanks de buien van vannacht) goed gebruiken, het is nog altijd te droog volgens mijn tuin.
Ik wens je al een fijne zaterdag toe, want de vrijdag is al een eind voorbij natuurlijk ;)

ik ben er qweer op een oude blog dus hier verder

 we gaan straks een feestje  bbq want Jaap en Bjorn vieren hun verjaardag Ben nu op mijn laptop hoo dezer op mijn mobiel krijg