donderdag 1 augustus 2019

1 augustus wat een dag

De spanning was er de hele ochtend
Dus eerst om 7 uur ben ik gaan lopen 
Jaap ging bij 10 uur richting naar Ilse om haar optehalen.
Gelukkig kan ik melde dat alles naarwens is verlopen Ilse krijgt haar deel wij onze lening terug.
En ik ging schoonmaken was bij keuken bijna klaar en apje van ex collega die nu naast mijn werk werkt en ik steeds kontakt heb 
Floor werk jij ?
Nee Karin zaterdag pas hoezo?
Er is een overval Floor erug he bij jullie Noppes
Hier krantenknipsel 
 
PURMEREND
De politie heeft donderdagochtend met behulp van omstanders een overvaller aangehouden aan de Cantekoogweg in Purmerend. De verdachte, een 29-jarige Purmerender, was kringloopwinkel Noppes binnengelopen met een mes.
De man bedreigde een medewerkster van de winkel met een mes en eiste geld. Hij ging vervolgens weg met een onbekende buit. Hij wilde ervandoor gaan in een auto, maar werd door de bestuurder van een andere auto tegengehouden.
De dader werd vastgehouden door de bestuurder en winkelpersoneel tot de politie erbij kwam. Die heeft hem vervolgens aangehouden en meegenomen naar het bureau.


Collega die achter de kassa was die is naar huis gebracht 
Ergste is dat ze weer 200 stappen terug is naar veilig gevoel. 
De dader heb ik weleens in de winkel gezien en was al niet erg gezien door dingen wat hij steeds deed.


Tja dat was dus mijn donderdag morgen nog vrij 

Is best schrikken dat zoiets toch dichtbij komt 

3 opmerkingen:

thatfullmoonguy zei

Ach wat erg Florence, voor iedereen van de zaak, maar als die collega toch al gevoelig was voor zoiets komt het extra hard aan natuurlijk. Ja, dan kan het lang duren voordat ze weer onbekommerd haar werk doet...
Wel gaaf dat ze hem konden tegenhouden!

En fijn dat het goed verliep rond je dochter. Op facebook kon ik om de 1 of andere reden niet reageren, dus dan hier maar. En dan nu dat hoofdstuk hopelijk afsluiten...

jannie zei

Jeetje Floor wat een schrik.
En wat een geluk dat je vrij was.
Voor je collega is dat minder natuurlijk
Dat ben je niet zomaar kwijt
Moet er niet aan denken
Gelukkig is het allemaal goed afgelopen en hebben ze de dader gepakt

Fijn voor jullie dat het met Ilse nu ook bevredigend verloopt

Slaap lekker straks
Liefs Jannie

Haba zei

Dat zal een schrik geweest zijn zeg. Gelukkig dat de dader in zijn kraag is gevat. Ook fijn dat je er zelf niet aan het werk was, maar je collega's zullen vast erg geschrokken zijn. Gefeliciteerd met de afloop van die zaak van Ilse, het recht zegeviert dus toch in dit geval.
Ik wens je een fijne vrijdag toe.

ik ben er qweer op een oude blog dus hier verder

 we gaan straks een feestje  bbq want Jaap en Bjorn vieren hun verjaardag Ben nu op mijn laptop hoo dezer op mijn mobiel krijg