zaterdag 24 augustus 2019

Weekend

Zo ff nieuwe log
Ilse gaat 15 sept weg van haar werk Roast. Het bevalt haar niet meer en zijn wat dingetjes voor gevallen wat haar totaal niet bevalt.
Ze wil ook graag soms weekenden vrij nu werkt ze alle weekenden en dat breekt haar op.Ook normale werktijden haar sociale leventje heeft ze niet oky dat is ook door horeca werk en dan ook bedrijfsleidster zijn. Dus ze zoekt iets heel anders nu.
 Ze was op haar werk om vast van 1 collega afscheid te nemen met cadeau 📦
Ik apte haar zullen w,e pa en ik daar komen en lekker wat gaan eten 🍲 dat was, is goed.
Ik had totaal geen zin in koken.Zo gezegd zo gedaan heerlijk gezellug avondje gehad
Vanmiddag half 4 gaan we naar Amsterdam Sloten naar vrienden gezellig 👍
Dus relax weekend

4 opmerkingen:

Haba zei

Goede morgen Flo, gezellig zo onverwacht samen uit eten en jij hoeft dan een keertje niet te koken ook wel eens lekker.
Ik hoop dat Ilse straks werk vindt waar ze zich thuis voelt en dat ze dan gewone kantooruren kan draaien.
Een fijne zaterdag gewenst geniet ervan !

thatfullmoonguy zei

O doe jij dat zó met dat ene been Florence :) Best knap, haha. Maar geweldig dat je dat zo kon regelen dat je niet hoefde te koken! Wel jammer dat je dochter daar weggaat hè... maar misschien komt er toch iets leuks voor in de plaats. O nee ze wil weg uit de horeca???? Hè verdorie!

Ja, dat kwaad zijn, wat je schreef, herken ik ook wel. Maar ehmm… die therapie heb je dus nog niet geprobeerd? Dan is het misschien iets van baat het niet, schaadt het niet... zou je het niet kunnen proberen? Misschien helpt het toch iets. Maar ja als je slechte ervaringen hebt...

Dankje , ja die boodschappen... ben er al drie dagen minstens mee bezig! Pfff... En de taart moest vandaag natuurlijk ook worden bezorgd, en de bakker himself stond meer dan een uur te vroeg voor mijn deur, maar zo werkt dat bij mij niet want dan ben ik er niet en het hele dorp weet dat maar ze blijven het tòch proberen! Nou ja, het is goedgekomen tussen ons en de taart is binnen :) Wil hem zo graag proberen!

Fijne zondag!


Haba zei

Goede morgen Florence, weer een zonnige zondag vandaag, laten we er van genieten want voor je het weet is het weer dagen regen achter elkaar. Mijn tuin zou dat wel leuk vinden want daar is het te droog voor en ik heb dit jaar eens niet gesproeid.
Een fijne zondag gewenst.

jannie zei

Goedemorgen Floor

Tot 2 keer tot gestoken? Dan is het zeker gelukkig dat je niet allergisch bent.

Wij zijn gistermiddag naar de kinderen geweest. Weer volop genoten van Thijn en Julottje
Ze mochten allebei een kadootje uitzoeken en ze waren dolblij.

Gisteravond kregen we onverwachts een uitnodiging van een oud collega van mij om een bakkie bij hem te komen doen.Daar hebben we de hele avond op een steiger aan het water gezeten.Dat heeft me goed gedaan. Het nieuws van mijn overplaatsing was ook hem ter ore gekomen. Iedereen is verontwaardigd en vinden het onbegrijpelijk. Een schrale troost is dat er nog een collega met mij mee gaat.Die zit er minder mee als ik.Ik ben er nog steeds stuk van. Heb slapeloze nachten. Heb donderdag nog wel een gesprek gehad met de belofte dat ik de aankomende week een gesprek krijg met mijn nieuwe leidinggevende over het hoe en wat.

Fijne zondag nog Floor
Liefs Jannie

ik ben er qweer op een oude blog dus hier verder

 we gaan straks een feestje  bbq want Jaap en Bjorn vieren hun verjaardag Ben nu op mijn laptop hoo dezer op mijn mobiel krijg